• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-11-30 18:52:13 följande:
    Det kanske blir en fjärde.. Sitter och funderar..
    Visst är dom söta. Mina barn har fått några stycken som dom älskar, de springer och värmer dom i micron själva och myser med, eller kastar till varandra osv osv. Jag brukar också hamna med en i händerna när jag kommer in med iskalla händer.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 18:58:02 följande:
    Meh! Tomten är för småskitar ju. Jag och haren har en väldigt fin vänskap ska du veta. Lucifer har det lite stressigt i helvetet, men han hakar på så bäst han kan!
    Lucifer o jag brukade hänga förr i tin.. Då han kände att han behöve lite mänsklig hetta. U know...
    Men haren.. Näääää!
    Men du vet väl att Tomten är far till ALLA barnen... Så han finns. De vet jag...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 19:04:48 följande:
    alltsåååååååååå
    assååååå
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-30 19:01:03 följande:
    Visst är dom söta. Mina barn har fått några stycken som dom älskar, de springer och värmer dom i micron själva och myser med, eller kastar till varandra osv osv. Jag brukar också hamna med en i händerna när jag kommer in med iskalla händer.
    Ja såna där är as bra =) En vetepåse som är stor är ibland för stort för att ta till fingrarna eller så..

Men om du vill att jag ska göra ett inlägg om det i min blogg så kan jag göra det. Men du får säga lite vad jag ska skriva om du vill att jag ska göra det förstås.. Säg bara till, kom gärna in på msn så kan vi snacka om det där =)
  • Bevabus

Då är han min farsa också, sjörövar- Fabbe Kalle Teodor heter han.
    Haren gillar inte mänsklig hetta, det är därför han gillar mig, utomjordingen.

BooBoo skrev 2009-11-30 19:04:53 följande:
    Lucifer o jag brukade hänga förr i tin.. Då han kände att han behöve lite mänsklig hetta. U know...Men haren.. Näääää!Men du vet väl att Tomten är far till ALLA barnen... Så han finns. De vet jag...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 19:06:19 följande:
    Då är han min farsa också, sjörövar- Fabbe Kalle Teodor heter han. Haren gillar inte mänsklig hetta, det är därför han gillar mig, utomjordingen.
    Amen du o ET kan ju sätta er på sjörövarskeppet o fara åt biskayan
  • Bevabus

skepp o hoj

BooBoo skrev 2009-11-30 19:09:43 följande:
    Amen du o ET kan ju sätta er på sjörövarskeppet o fara åt biskayan
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-30 08:42:26 följande:
    God morgon!! Det var segt att stiga upp idag... min väckarklocka ringde 1 gång i minuten o det tog mig 45 minuter att vakna. Usch usch...Mona: Blir man förvånad? :-@
    Nej egentligen inte
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael