• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-29 23:37:24 följande:
    Men jag tror jag tittade på armar, ansikte, ben. Och tänkte hela tiden "Michael ta av dig solglasögonen" haha. får kolla det någongång.. *ler*
    Jag tror du sov när du såg This is it
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-30 00:05:35 följande:
    Nej det minns jag inte.. tyvärr. Tror inte jag har sett någon intervju med någon Geraldo :O
    Det var inte alls länge sen som jag länkade den intervjun..
  • KikiBoo

Fääääärdiglästikapp

Telefonsamtalen med MJ vägrar jag lyssna på.. Känns bara så fel. Så lågt o lägga ut på nätet.. Inge privatliv alls fick han ju

Nu är far i huset sjuk...
    Bara jag o Puma som är friska. Iofs så är Puppilur lite hostig o snorig. Men pigg o glad för de.
    Ville mår mkt bättre idag. Men hes o snorig..

Blir till o äta glass o frukt idag

• Bevabus

Jag är också sjuk får jag komma hem till er o äta glass o bli omhändertagen?
    Fast måste visserligen till körskolan, oh the joy att sitta där och snörvla....

BooBoo skrev 2009-11-30 09:14:53 följande:
    Fääääärdiglästikapp Telefonsamtalen med MJ vägrar jag lyssna på.. Känns bara så fel. Så lågt o lägga ut på nätet.. Inge privatliv alls fick han ju Nu är far i huset sjuk...Bara jag o Puma som är friska. Iofs så är Puppilur lite hostig o snorig. Men pigg o glad för de.Ville mår mkt bättre idag. Men hes o snorig.. Blir till o äta glass o frukt idag
  • Ogabinne

Vet ni vad? Jag tror att alla Michaels telefonsamtal spelades in.

• Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:59:50 följande:
    Bevvan: Det måste det varit...Lite sur blir jag... jag menar, vem av dom valde att spela in samtalet, och vem av dom valde att läcka ut det? Michael lär ju knappast ha gjort det.
    Vad jag hört så spelade Glendas man in samtalet för att  han trodde de hade en affär  för att de pratade så ofta ..
    Men bara gud vet sanningen där
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-30 09:09:35 följande:
    Jag tror du sov när du såg This is it
    <nopp det gjorde jag inte.. Men såna små detaljer tänkte jag inte på eftersom jag ville bara se hur MJ rörde sig och hans underbara röst. Jag tänkte inte så mkt på vad han hade på sig..
    BooBoo skrev 2009-11-30 09:11:30 följande:
    Det var inte alls länge sen som jag länkade den intervjun..
    Jag tittar inte på alla intervjuer som länkas..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 11:06:01 följande:
    Glenda var mamma till ett barn som Mj var kompis med .
    Okej, så MJ var vän med Glenda eller?
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 11:09:47 följande:
    Vad jag hört så spelade Glendas man in samtalet för att  han trodde de hade en affär  för att de pratade så ofta .. Men bara gud vet sanningen där
    Evil him! Vare han som publicerade dom oxo? Eller var det nån annan galning som gjorde de?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael