• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 09:55:02 följande:
    Jag är också sjuk får jag komma hem till er o äta glass o bli omhändertagen? Fast måste visserligen till körskolan, oh the joy att sitta där och snörvla....
    Kom efter körskolan
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Sjukstugan vilar.
    Så jag ska passa på att titta på intervjun med Janet nu o mumsa pasta med laxsås..

• Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..
    " target="_blank">

hittade detta okså http://traceyricksfoster.wordpress.com/2009/08/13/jermaine-jacksons-alleged-tell-all-rant-about-his-brother-michael-resurfaces-doesnt-at-all-sound-like-the-devoted-big-brother-of-the-last-couple-of-months/ känns så olustig nu  när man tänker på hur väl  Jermanine pratat om sin bror efter hans död , bla har uttalat att han önskar att det var han som dog i stället för michael.
    Tänker på sången This it is okså  som ju var den demo med pålagt kör av just bröderna.. och hur storslagen den utgiven var av sången som ingen hört var,har hela tiden känt att de ville passa på att var med på ett hörn av all publisetet och pengar eftersom de körar på den få de väl en del av pengarna gissar jag .
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-30 11:38:15 följande:
    <nopp det gjorde jag inte.. Men såna små detaljer tänkte jag inte på eftersom jag ville bara se hur MJ rörde sig och hans underbara röst. Jag tänkte inte så mkt på vad han hade på sig.. Jag tittar inte på alla intervjuer som länkas.. Okej, så MJ var vän med Glenda eller?
    ja det blev väl så eftersom han var vän med hennes son
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-30 13:59:53 följande:
    Såg nyss på intervjun med Janet, det är hemskt att veta att hon och hennes syskon inte fick säga Pappa till Joseph, det gör ont inom mig =(
    ja det är hemskt Michael har berättat om det många gånger .
    Vilken intervju är det kan du länka ?
  • KikiBoo

Ow! Jag minns Jermaine o Janet när dom var ihop.. Pretty cute
    Minns när jag såg deras .. öhm.. Han filmade henne o vise o versa. Dom var så söta mot varandra..
    Minns även när dom två var på Oprah o pratade...

Inne på del 3 nu... hej o hå vad fort de går

• Ogabinne

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 11:09:47 följande:

Vad jag hört så spelade Glendas man in samtalet för att  han trodde de hade en affär  för att de pratade så ofta ..Men bara gud vet sanningen där
    Japp, efter lite risörch har jag hittat den infon på flera ställen nu... Och i en av klippen säger Glenda "Hey" till någon och ber Michael vänta, då kommer hennes man in i rummet. Sedan viskar hon en stund till Michael, och sedan säger hon "It's okay, he cant hear us now" eller liknande. Så ja, han ville nog inte att de pratade och det visste de nog om och gjorde ändå.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael