• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 13:56:25 följande:

hittade detta okså traceyricksfoster.wordpress.com/2009/08/13/je.../ känns så olustig nu  när man tänker på hur väl  Jermanine pratat om sin bror efter hans död , bla har uttalat att han önskar att det var han som dog i stället för michael.Tänker på sången This it is okså  som ju var den demo med pålagt kör av just bröderna.. och hur storslagen den utgiven var av sången som ingen hört var,har hela tiden känt att de ville passa på att var med på ett hörn av all publisetet och pengar eftersom de körar på den få de väl en del av pengarna gissar jag .
    Det där ska jag läsa lite senare... nej, jag blev också väldigt chockad! Så gör man bara inte mot sin bror, det är liksom inte okej oavsett vad som ligger bakom. Så många som sårat MJ och aldrig någonsin har han varit så oförskämd tillbaka. Tom i DS, det värsta han sjöng om idioten var att han var en kall man liksom. Och när han pratar om hur Eminem förlöjligade honom med eld i håret i sin musikvideo, det värsta han sa då var att Eminem skulle skämmas och att Steve sa It's bullshit. Han är så söt där, "Steve said it's bullshit".
    Men nej, syskon bråkar, fast de älskar varandra. Men är man en mäktig person vars ord faktiskt når ut till världen så bör man passa sig. Ett otroligt dumt och lågt beslut som säkert kändes rätt då för Jermaine men idag är det nog något han inte är stolt över...
  • Ogabinne

Snart letar jag upp telefonnumret till jäklar producenterna av konserten.
    Asså, förut fanns ju liksom lite information om kontakt osv med på hemsidan, till och med det är borttaget!

• KikiBoo

Färdig med intervjun!
    Why did I get married skulle va skoj att se Minns när det var par på oprah som pratade om Varför dom gifter sig o att janet gjort en film.. Fan! Man ser då allt på oprah

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    hittade detta okså traceyricksfoster.wordpress.com/2009/08/13/je.../ känns så olustig nu  när man tänker på hur väl  Jermanine pratat om sin bror efter hans död , bla har uttalat att han önskar att det var han som dog i stället för michael. Tänker på sången This it is okså  som ju var den demo med pålagt kör av just bröderna.. och hur storslagen den utgiven var av sången som ingen hört var,har hela tiden känt att de ville passa på att var med på ett hörn av all publisetet och pengar eftersom de körar på den få de väl en del av pengarna gissar jag .
    Sluta läsa efter hälften...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-30 14:30:11 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 13:56:25 följande: Det där ska jag läsa lite senare... nej, jag blev också väldigt chockad! Så gör man bara inte mot sin bror, det är liksom inte okej oavsett vad som ligger bakom. Så många som sårat MJ och aldrig någonsin har han varit så oförskämd tillbaka. Tom i DS, det värsta han sjöng om idioten var att han var en kall man liksom. Och när han pratar om hur Eminem förlöjligade honom med eld i håret i sin musikvideo, det värsta han sa då var att Eminem skulle skämmas och att Steve sa It's bullshit. Han är så söt där, "Steve said it's bullshit". Men nej, syskon bråkar, fast de älskar varandra. Men är man en mäktig person vars ord faktiskt når ut till världen så bör man passa sig. Ett otroligt dumt och lågt beslut som säkert kändes rätt då för Jermaine men idag är det nog något han inte är stolt över...
    här är lite info om den så kallade doktorn Dr Tohme tohme som blev hans närmaste man efter Jermaine hälp och som sedan Mj var rädd för..  http://aconstantineblacklist.blogspot.com/2009/07/michael-jackson-dr-tohme-tohme.html

här hör du han själv säga det
    ">

• Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-30 14:35:26 följande:
    Snart letar jag upp telefonnumret till jäklar producenterna av konserten. Asså, förut fanns ju liksom lite information om kontakt osv med på hemsidan, till och med det är borttaget!
    var det den konserten som Jermaine  höll i ? har läst nåt om den  om jag inte mins fel att dt var nåt strul med den at familjen inte va bakom den att han använde Janets namn för att sälja bijetter,men kanske jag fått alltom bak foten.
  • Bevabus

oj det på oprah skulle man ju vilja se! vad pratade de om?

BooBoo skrev 2009-11-30 14:22:49 följande:
    Ow! Jag minns Jermaine o Janet när dom var ihop.. Pretty cute Minns när jag såg deras .. öhm.. Han filmade henne o vise o versa. Dom var så söta mot varandra..Minns även när dom två var på Oprah o pratade...Inne på del 3 nu... hej o hå vad fort de går
  • Bevabus

har pluggat, köpt en ny jacka, köpt en röd tröja och sitter nu och äter isglass man har ju inte möjlighet att åka till Sala och bli ompysslad liksom, fubbigt

Min kille var inte där idag....:/ tror han kanske är i stockholm ett par dagar till eller nåt..kanske har tjänsteledigt..

• Ogabinne

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 15:06:05 följande:

här är lite info om den så kallade doktorn Dr Tohme tohme som blev hans närmaste man efter Jermaine hälp och som sedan Mj var rädd för..  aconstantineblacklist.blogspot.com/2009/07/mi...här hör du han själv säga det

Åh...
  • Ogabinne

hittade detta okså traceyricksfoster.wordpress.com/2009/08/13/je.../ känns så olustig nu  när man tänker på hur väl  Jermanine pratat om sin bror efter hans död , bla har uttalat att han önskar att det var han som dog i stället för michael.Tänker på sången This it is okså  som ju var den demo med pålagt kör av just bröderna.. och hur storslagen den utgiven var av sången som ingen hört var,har hela tiden känt att de ville passa på att var med på ett hörn av all publisetet och pengar eftersom de körar på den få de väl en del av pengarna gissar jag .
    Men herre gud! Vad har han gjort?? Varför? Jag är mållös...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael