Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-30 15:24:02 följande:
    Jag tycker du ska gå ner dit nu på en gång och säga precis det du skrev här. Säg ifrån att det får fan bli ändring nu, du bor där precis lika mkt som din syster och har lika mkt rättigheter där. Säg att det är inte mycket du begär!!
    Jag har gjort det flera gånger, men det slutar alltid på samma sätt Alla tycker jag överdriver och att det är jag som måste acceptera hur det är. Sen blir jag gråtfärdig och vill inte vara kvar och prata med dem för jag känner mig som jag gjorde när jag var deprimerad. Att ingen förstår mig och att jag alltid är den som har fel
    Skitsämst situation, vet inte vad jag ska göra för att få det bättre...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-30 16:10:05 följande:
    jag vet inte vad du ska göra för att få dom att förstå.... Måste åka nu, kalaset väntar. Vi hörs om några timmar. Keep the faith, för jag har en sak att berätta när jag kommer hem.
    Aa det får vara som det är, det händer inte varje dag iaf

Ha så kul på kalaset!
    Ooh låter spännande nu kommer jag sitta här o vara nyfiken!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus

STORT FRAMSTEG!
    De har gjort en alldeles egen frysbox för oss vegetarianer på den nya Konsumbutiken här i stan så nu kan jag ÄNTLIGEN köpa quornfärs!{#lang_emotions_laughing} det har konstigt nog inte funnits innan!
    Så nu var jag dit och köpte allt man behöver till tortillas, gaaah va jag har saknat det....
    Fast jag är väldigt enkel när det gället tortillas. Färs, gurka, ost och tortillabröd...sen är jag nöjd
    Föräldrarna ska på en konsert ikväll, nåt coverband som spelar Queen-låtar så jag och syrran blir ensamma om hennes pojkvän inte ska sova över.

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-30 17:55:28 följande:
    Men varför går din syrras kille bara in :S ?
    Lång historia...
    Men han bor på landet och det går bussar bara två gånger per dag, så han har fått nyckel hit så han kan vara på syrrans rum när han har håltimmar i skolan och sånt. Men tydligen så kan han inte lära sig att ringa i förväg och varna. Jag går ju runt i myskläder hela dagarna och bryr mig inte ett skvatt om hur jag ser ut, eftersom att mitt hem är min fristad.
    Men min syster sa sist vi bråkade om detta att jag inte kan se mitt hem som en fristad....öhh, jo det är ju det som är poängen med ett hem!
    Dem skyller på dålig mottagning för att killen inte kan ringa innan han kommer hit. Men det tror jag inte på. Visst, det kanske är dålig mottagning ute på landet men inte här inne i stan. Det räcker med att han förvarnar iaf 10 min innan han kommer, men inte ens nåt sånt får man. Och nu när jag pluggar hemifrån så är jag den som är hemma mest om dagarna och måste stå ut med att ha honom här. Jag vill inte ens gå på toa när jag har främlingar i mitt hem för det känns bara jobbigt för mig, så det känns jäkligt respektlöst att alla skiter i hur jag känner.
    För han är ju en främling för mig! Men det är väl det som är det svåraste för mina föräldrar och syrran att fatta för dem trivs ju såå bra med honom och ser honom som en i familjen. Men eftersom att jag inte gör det så blir jag automatiskt det svarta fåret som alla tycker är orättvis och negativ emot honom. Men den här gången tycker jag verkligen inte att jag ställer något omöjligt krav! Att bara få reda på att han kommer komma hit anser jag vara en självklarhet. Jag ser min mormor som en familjemedlem men inte åker jag hem till henne bara sådär utan att förvarna!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-30 18:18:39 följande:
    Hmm, Konstig typ det där :S Och att inte din egen familj kan respektera dig och hur du känner, jag anser oxå att mitt hem är min fristad och där vill jag vara hur jag vill.
    Han är egentligen väldigt schysst. Det är bara min familj som inte sätter gränser för honom.
    Eller hur1 Visst tycker man att det borde vara så, det är det mest korkade jag nånsin hört min syrra säga...att mitt hem inte är min fristad längre...hon fattade nog inte hur dumt det var heller. Bara så synd för jag och min syrra står så nära varandra i övrigt.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:26:59 följande:
    *skriker sliter mitt hår*   och tappar mina brallor Äh! Va fan.. Bara en bitter PMSig dag.. Eller.. Nääh! I feel so lonely. Jag vill oxo ha vänner.. Ha tjejkväll.. Varför gick allt så snett..Nåja! Det var trevligt o sniffa på brudarnas lilla Tuva Sitter o pluggar lagar o shit nu.. Jag ska fan ha MVG
    Är dem fortfarande torrbollar?

Bäst du är som tar tag i att plugga! Det är inte lätt att komma igång, I know
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:36:57 följande:
    Jao! Och Maria, som jag var hos idag.. Hennes syrra som sa upp kontakten med mig har fått för sig att Viktor manilpulerar mig... Att han tvngar mig att föda massa barn.. Jag blir så arg, ledsen.. gah när jag hör det.. Bara för att hennes kille är en jävla *censur* ...Inte de lättaste att plugga när ungar härjar Men det är ganska så intressant de här.. Så de ska nog inte vara nå problem
    Men herregud vad tänker de med??? {#lang_emotions_surprised}
    Hur fick du reda på att hon trodde det om er?

Vad äre du läser om ikväll?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:47:25 följande:
    Iom att jag sagt till henne att jag tycker att han är ett svin. Manipulerar. Och det är BARA jag som vågat säga de. Resten tycker likadant med håller mun.. Och därför är alla vänner o glada. Själv är man The bad guy i de hela.. O de känns bara som att hon måste komma på nåt illa om Viktor bara för att jag öppnat mun.. Men hon har erkännt för sin syrra att det är pojkvännens fel. Att det är han som startat allt de här..Men inte vågar nån höra av sig till mig heller... Orkar inte bry mig. Men kan inte hjälpas... Läser om livsmedel.. Lagen, märkning av livsmedel, HAACP...
    Vänta, menade du nu att det är hennes pojkvän som du tycker manipulerar eller Viktor? Hon ger igen på dig alltså, för att hon vet att det är hennes egna kille som beter sig illa?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:57:02 följande:
    Hennes pojkvän ja.. Mena, han lyckades manilupera polisen Han körde utan körkort o råka uppge fel personnr. Fattar inte varför polisen lät han åka.. En annan hade ju fått böter..Viktor manipulerar då inte.. Så ja.. De känns som att nån måste ju vara The bad guy. Bara för hon har de kasst så måste hon måla upp en bild av mitt förhållande så hon ska må någolunda bra..Äh! Jag vetefan
    Men usch, jag står inte ut med såna människor...såna som kan få en att tro nästan vad som helst...
    Du har inget behov av dem dem kan få fortsätta tro sina skitsaker. Och du har oss som vänner iaf!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu är jag igång och ska steka quornfärs...jag misslyckas redan från början när jag inte har en aning om hur mycket olivolja man ska ha i pannan och sen trodde jag att man kunde ha i färsen ifrån början men enligt syrran, som lagar mat ofta, så ska oljan sjuda först....

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael