Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-29 13:52:03 följande:
    Så ja, nu verkar de komma ngn vart med Dr Murder.Men................We're told Dr. Murray could be charged with involuntary manslaughter as early as next weekOavsiktligt dråp... yeah yeah... vi behöver inte ens hoppas att han blir dömd, han kommer gå fri som en fågel ut ur rätten.
    hm...som läkare så är han ju väl medveten om hur den mängden mediciner påverkar personer...det kan omöjligen ha varit ofarligt för Michael att få såna mängder i sig...

suck alltså...rättssystemet, jag blir inte ens förvånad längre...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 13:59:28 följande:
    Jag vet.... o som läkare vet man också att drogen är livsfarlig utan otaliga monitorer som övervakar patienten och som läkare vet man också att man aldrig kan lämna en person sövd på propofol obevakad ens en minut, doktorn lämnade honom ensam betydligt längre än så. Och som läkare vet man att man ringer SOS DIREKT, inte ringer privata samtal först och sedan SOS ett par timmar senare. Och som läkare vet man också att HLR ges på patienter som LIGGER PÅ GOLVET, MJ låg kvar i sängen när de utförde HLR under SOS samtalet... MY ASS att det inte var avsiktligt MORD!
    Det enda jag undrar är det där med assistenten som sades ha gett MJ medicinen när Murray sov :S undrar vart han hamnade i utredningen...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:09:39 följande:
    Men suck... ni vet videon där MJ sitter i bilen och dansar till R.Kellys Ignition. Han hade tydligen inte ansökt om tillåtelse att få ha med detta i sitt "Private home videos" så nu vill dom ha 3000 dollar för det. För att han sjöng till hans låt, privat, i en bil.
    Folk är bra giriga och korkade.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:10:36 följande:
    Något MJ fan som är tillräckligt galen lär skjuta honom en dag. Det är vad jag tror iaf.
    Jag tycker du vi slår till redan idag, eller vad säger du Puffen?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:16:18 följande:
    Kan man skriva sånt på skoj, utan att bli anmäld för att ha planerat ett mord? Jag började skriva en fin plan men jag vågade inte posta den, Jag blev lite rädd.
    hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:18:08 följande:
    Fan Carro, jag har inte dansat på snart 2 veckor... Hur ska jag få tillbaka inspirationen och viljan igen?
    Börja med att spela musik när du står och diskar och städar, det brukar få en att vilja röra på sig
    Försök få med dig barnen också! Sätt på några roliga låtar och skutta omkring lite som ni vill. Du har inte funderat på att börja ta riktiga danslektioner? Har ni nå bra dansskolor i staden?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:33:56 följande:
    OMG det var avsnittet med alla presentkorgarna, jag bokstavligen flög ner på golvet asgarvandes. Åh, vad underbart! NU ska jag åka o hämta barn o lämna barn. Ses sen!!
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:31:51 följande:
    HAHAHAHA Jag dör. Sheldon, jag vill gifta mig med Sheldon. Ful som stryk men man kan fan inte ha tråkigt en sekund med en Sheldon!
    underbara Sheldon 
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-29 16:27:56 följande:
    Hey pullor! Äntligen hemma Och.. jag är helt själv. Skööööööönt..Dan har vart bra. Men ack så mkt..Jag hade hand om desserten. Jag gjorde chokladkolapaj. O den pajen vettni.. Den gillade gästerna.. Vänta.. ÄLSKADE Läran kom in o ville ha reept. Gästerna undrade.Sen innan vi alla fick gå hem så hade vi kallskänkor o kockar ett litet möte.. Pratat om dan, vad som vart bra o dåligt..  Läran berömde mig inför alla. Desserten alltså. Kunderna var lyriska som han uttryckte de   Känns mkt bra Men det var lite skämmigt, haha! Äntligen helg. BLir lite plugg. Prov på måndag. Livsmedelshygien..Hur mår ni dååååå?
    va kul!!! har du receptet så tar jag också gärna det får ni lämna ut sånt?
    Sing for the moment
  • Bevabus

Syrran och jag är helt slut i benen..vi har bara gått, gått och gått!!

Köpte mascara, handkräm, hämtade ut biljetterna, gick den långa vägen till posten och hämtade körkortet, köpte frimärken till utlandet och sen till Konsum. Äntligen hemma!!!!

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-29 16:35:58 följande:
    Haha! Klart vi får Mene.. Jag har det inte i huvve Hoppas det ligger kvar tills på måndag..
    oki, jag frågar dig då lät smaskelaskens!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael