Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Vad sega ni är.

*Skakar lite liv i tråden*

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-07 16:54:51 följande:
    *bllööööööööööööööööö................*
    *skaka-skaka-skaka*
  • Ogabinne

Jag har ätit tacos... om någon ville veta.... och jag har laddat med geisha o mjölkchoklad till i kväll... om någon ville veta ännu mer.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-07 17:36:02 följande:
    Och mitt hjärta säger åt mig att jag vill ha mcdonalds men min kropp vill liksom inte hänga med på att gå ut
    Följ ditt hjärta baby, följ ditt hjärta.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-07 18:04:59 följande:
    I am Jag tvingade just syrran att följa med mig, hon ska bara äta klart sin kvällsmat först. Sen ska jag hoppa upp i sängen och äta donken framför en film...och hoppas att jag inte somnar..Jag sov ju knappt nåt alls inatt så jag har varit jättetrött hela dagen på förskolan, så nu måste jag ju somna rätt tid också! Annars går mitt sömnschema åt helsike
    Åh, det låter helmys!
  • Ogabinne

Sydde en cape till storebror med hans bokstav på som han fick i sin adventskalender idag, nu springer han runt och flyger här och har värsta superkrafterna. Att något så enkelt kan göra någon så glad. Mammahjärtat smälter!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-07 18:17:02 följande:
    hahahahahahahahaha Excuse meeeeee att jag skrattar... Men fan! Sånt där man bara ser påt v. Typ Steve Martin film , u know. Och så händer det på RIKTIGT Ingen lugn hos dig va?
    Hahahahahahaha så sa du förra ggn jag delade med mig av hyssen här! Nej, det där är inte film hos oss. Hos oss är det vardagsmat!
  • Ogabinne

Vet ni vad jag gör? Jag stickar strumpor till lillasyster. Eller jag försöker iaf, har bara gjort ett skaft än så länge. Det är iaf perfekt och skitfint, så nu ska jag ge mig på resten. Aldrig stickat strumpor i hela mitt liv, en halsduk på sin höjd så det ska bli spännande.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-07 19:37:25 följande:
    Öhh va? Vilken del får man ner i toaletten på en sån?
    Vi har en sån där buggy board eller vad dom heter. På dom är det själva plattan man står på med en pinne ut, sedan en kloss man skruvar fast på vagnen. Sen stoppar man i pinnen i klossen och låser fast. Så kan man klicka bort brädan utan att skriva av hela skiten smidigt. Själva klossen var det han fått ner i toan...
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-07 21:35:35 följande:
    OgaBinne, om du har en bild på hur hjärtana ser ut kan du väl skicka en om jag får använda en bild så vet dem ju hur dem ser ut.
    Du kan högerklicka och kopiera en från bloggen om du vill.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael