• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-01 21:15:35 följande:
    Det där med att dem uppstod var för att Tony Demira(stavniNG?) hade kidnappat dem till en Ö som ingen kunde ta sig till eller ta sig från men dem lyckades.
    Ja Tony och hans käre far Stefano ligger bakom allt jävulskap. No one dies. Så kul ska vi inte ha de
    Haha! Jag minns när Marlena hade en demon i sig. Funnyshit!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 21:15:46 följande:
    BooBoo - So soon? Jaja tråkmåns, jag får väl sitta här och underhålla alla de andra själv då
    Sorry dude!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-01 21:34:19 följande:
    Hmm, nehej men hur kan då Zach vara hjärndöd?
    Well.. He's NOT!! ... förmodligen...
  • KikiBoo

Godmorgon!
    Frost o jävligt kallt ute som inne.. 15 grader här inne. Brrr! Elda elda elda!

Ville får bli hemma veckan ut. Imorrn skulle talpedagogen kommit till dagis.. Får fixa en ny tid..

Usch! Måste ut i denna hemska kyla o hämta in mer ved.. Vill inte. Vill ha en butler

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-02 09:10:20 följande:
    Ja Tony och hans käre far Stefano ligger bakom allt jävulskap. No one dies. Så kul ska vi inte ha de Haha! Jag minns när Marlena hade en demon i sig. Funnyshit!
    Zach är hjärndöd.. Så vi får väl se vad som händer med honom..
    BooBoo skrev 2009-12-02 09:16:12 följande:
    Godmorgon!Frost o jävligt kallt ute som inne.. 15 grader här inne. Brrr! Elda elda elda! Ville får bli hemma veckan ut. Imorrn skulle talpedagogen kommit till dagis.. Får fixa en ny tid..Usch! Måste ut i denna hemska kyla o hämta in mer ved.. Vill inte. Vill ha en butler
    Vadå hemska,, Det är ju detta vi vill. Att Kylan ska komma och det är såååå skönt att den kommer nu. Vi har 4.6 minus =) Nu får denna kyla vara här.. Och jag ska åka om ca 1 ½ timma till stan.. :O
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 10:41:47 följande:
    Vadå hemska,, Det är ju detta vi vill. Att Kylan ska komma och det är såååå skönt att den kommer nu. Vi har 4.6 minus =) Nu får denna kyla vara här.. Och jag ska åka om ca 1 ½ timma till stan.. :O
    Zach hamnar i Peru.. Sen när han är 33 kommer han tillbkaks till Salem som brud

Ja hemska! Ute får det vara kallt om det vill.. Men inte inne.. 14-15 grader inne är hemskt. Tycker jag. Du kankse tycker det är skönt. Inte jag. Brrr...
  • Ogabinne

God morgon!

Fick mig ett härligt migränanfall igår så jag blev liggandes hela kvällen. Vaknade med skiten kvar så det var bara att ringa barnen lediga från dagis och gå och lägga sig igen. Nu börjar det bli bättre.

Men, va FAAAAN är det för problem med tributesidan!? Jag tycker det är jävligt dålig stil att gå och säga att biljetterna släpps SENAST 1 december, och sedan inte meddela ens en gång att problem eller förseningar uppstått! Så fruktansvärt respektlöst för alla oss som suttit bänkade och väntar.

• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 11:03:18 följande:
    God morgon!Fick mig ett härligt migränanfall igår så jag blev liggandes hela kvällen. Vaknade med skiten kvar så det var bara att ringa barnen lediga från dagis och gå och lägga sig igen. Nu börjar det bli bättre. Men, va FAAAAN är det för problem med tributesidan!? Jag tycker det är jävligt dålig stil att gå och säga att biljetterna släpps SENAST 1 december, och sedan inte meddela ens en gång att problem eller förseningar uppstått! Så fruktansvärt respektlöst för alla oss som suttit bänkade och väntar.
    Kan du inte hitta något nummer eller mailadress och höra med dem?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael