• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Här blir det också läggdags. Natt natt!!!

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-03 22:47:24 följande:
    Vart håller   Brooke hus ikväll då?
    trodde aldrig du skulle fråga *ler* nej men jag har mest legat i sängen idag, har inte orkat suttit vid datorn faktiskt..

vill bara tillägga en sak vad det gäller vaccinet och kvicksilver, det finns mer kvicksilver i fisk än vad det gör i vaccinet..
    Mamma har hört på nyheterna (tror ja) att dem säge ratt det är mer kvicksilver i fisk än i vaccinet.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 23:32:31 följande:
    trodde aldrig du skulle fråga *ler* nej men jag har mest legat i sängen idag, har inte orkat suttit vid datorn faktiskt.. vill bara tillägga en sak vad det gäller vaccinet och kvicksilver, det finns mer kvicksilver i fisk än vad det gör i vaccinet.. Mamma har hört på nyheterna (tror ja) att dem säge ratt det är mer kvicksilver i fisk än i vaccinet.
    Jo det har jag oxo hört
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Godnatt vare ja!
    Få se hur natten blir.. Puma spydde nyss..  Vill inte ha magsjuka nu.. Blä!!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Men...Rowan Atkinson är ju med i dem

Brooke skrev 2009-12-03 23:29:18 följande:
    jag har den och ja den är bra...
    Brooke skrev 2009-12-03 23:29:41 följande:
    Jaa men för jättelänge sen...
  • Ogabinne

Sandra: Det innehåller lika mkt som en portion insjöfisk. (Nu äter inte vi fisk). MEN, det du får tänka på är att vaccinet injekterar man, inte äter. Det är skillnad att spruta in kvicksilver i muskeln än att äta det som finns i fisken.

NUUU ska jag sova. Natt natt igen

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael