• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

hahaha skämtar du?? I Scooby Doo har han ju en av de största rollerna han är med massor!

Brooke skrev 2009-12-03 23:48:55 följande:
    Inte så mkt..
  • Bevabus

nej men vi snackar ju om båda filmerna nu
    varför såg du scooby doo om du ogillar honom så mycket då?

Brooke skrev 2009-12-03 23:56:11 följande:
    jo men inte i Love actually, och där snackar han inte heller så mkt, vet inte ens om han snackar något i den filmen.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-03 23:57:45 följande:
    nej men vi snackar ju om båda filmerna nu varför såg du scooby doo om du ogillar honom så mycket då?
    Jag var barn, jag var rätt liten då jag såg den.. Och då tkt jag han var rolig. Varför sitter vi och diskuterar?
    Om jag säger att jag inte gillar han så mkt så är det så. Jag älskar Scooby Doo, och jag har ingen koll på att han var med i Scooby Doo, men jag vet att han är med i Love Actually, det går att se honom men MOTLIGT! så.. nu går jag.

Gonatt
  • Bevabus

men du sa ju på bdb att du tvärvägrade att se rat race, sen ändrade du dig plötsligt och sa att du skulle se den en gång och sedan bestämma om den var värd att köpa eller inte...du var ju såå emot den förut...jag förstår bara inte skälet till den plötsliga ändringen?

god natt

Brooke skrev 2009-12-04 00:01:22 följande:
    Jag var barn, jag var rätt liten då jag såg den.. Och då tkt jag han var rolig. Varför sitter vi och diskuterar? Om jag säger att jag inte gillar han så mkt så är det så. Jag älskar Scooby Doo, och jag har ingen koll på att han var med i Scooby Doo, men jag vet att han är med i Love Actually, det går att se honom men MOTLIGT! så.. nu går jag.Gonatt
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-04 00:06:37 följande:
    men du sa ju på bdb att du tvärvägrade att se rat race, sen ändrade du dig plötsligt och sa att du skulle se den en gång och sedan bestämma om den var värd att köpa eller inte...du var ju såå emot den förut...jag förstår bara inte skälet till den plötsliga ändringen?god natt
    Jag tvärvägrade inte jag sa bara att jag inte är intresserad av Mr Bean för jag klarar inte av honom.
    Men jag lär ju aldrig kunna kolla på den eftersom jag vet ingen som har den, och jag vet inte ens om man kan hyra den på någon videobutik. Så det är en film som jag aldrig kommer att kunna se på säkert. Jag är oftast öppen för alla filmer, man kan ju iofs inte säga om den är bra eller dålig när man inte har sett den men ja. Det var länge sen jag skrattade åt Mr Bean och dylikt..
  • Bevabus

Jag frågade om du hade sett den och du svarade:
    "nej jag ha rinte sett den. Och det kommer jag inte göra heller.. "
    Så jo du sa visst att du inte skulle se den

Den går på tv med jämna mellanrum.

Brooke skrev 2009-12-04 00:13:55 följande:
    Jag tvärvägrade inte jag sa bara att jag inte är intresserad av Mr Bean för jag klarar inte av honom. Men jag lär ju aldrig kunna kolla på den eftersom jag vet ingen som har den, och jag vet inte ens om man kan hyra den på någon videobutik. Så det är en film som jag aldrig kommer att kunna se på säkert. Jag är oftast öppen för alla filmer, man kan ju iofs inte säga om den är bra eller dålig när man inte har sett den men ja. Det var länge sen jag skrattade åt Mr Bean och dylikt..
  • Bevabus

Jag sa ju att den går på tv med jämna mellanrum...

Brooke skrev 2009-12-04 00:16:10 följande:
    Nu ska jag kolla på youtube vad det är för film.. Vet duom den har gått på tv någongång? för antingen har jag sett den för länge sen eller så påminner den om en annan film jag har sett.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael