• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-04 00:15:55 följande:
    Jag frågade om du hade sett den och du svarade:"nej jag ha rinte sett den. Och det kommer jag inte göra heller.. "Så jo du sa visst att du inte skulle se den Den går på tv med jämna mellanrum.
    jaså gör den? :O okej, då får jag hålla ögonen öppna så kanske man ska se den då om du nu säger att den är så bra..
    Men jag vet faktiskt inte om jag har sett den eller inte, den va väl ifrån 2001 va?
    Kan ha sett den men jag vet faktiskt inte.. får la se den någongång så får man se på den vägen om man känner igen den eller inte, men jag har inget minne av att jag har sett den faktiskt. Men kände igen där två killar står och diskuterar att ena av den ska gå på något så han ramlar ner för trappen så kommer det en dam och trampar på den och åker ner.. Men jag kan tänka på en annan film men jag vet inte.. Kan inte säga något mer om detta eftersom jag inte vet om jag har sett den så nu slutar vi..
  • Bevabus

"så nu slutar vi..." haha

Brooke skrev 2009-12-04 00:25:35 följande:
    jaså gör den? :O okej, då får jag hålla ögonen öppna så kanske man ska se den då om du nu säger att den är så bra.. Men jag vet faktiskt inte om jag har sett den eller inte, den va väl ifrån 2001 va? Kan ha sett den men jag vet faktiskt inte.. får la se den någongång så får man se på den vägen om man känner igen den eller inte, men jag har inget minne av att jag har sett den faktiskt. Men kände igen där två killar står och diskuterar att ena av den ska gå på något så han ramlar ner för trappen så kommer det en dam och trampar på den och åker ner.. Men jag kan tänka på en annan film men jag vet inte.. Kan inte säga något mer om detta eftersom jag inte vet om jag har sett den så nu slutar vi..
  • Bevabus

Näe det är mycket vi inte vet här i världen.............

Brooke skrev 2009-12-04 00:26:52 följande:
    ja men då ska man ju veta NÄR den går.. Det vet man aldrig, Jag sitter inte varje dag och råglor i tvtidningen för att se när en film går på tv.. Om jag kommer över en film eller dylikt så tittar jag om det är intressant
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-03 23:01:35 följande:
    Nån som sett Love actually?
    Japp jag har nog sett den.... Tror jag. Känner igen namnet på filmen....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 23:03:54 följande:
    Natti natti!! I morgon är sidan uppdaterad.
    Tyvärr inte :-/
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-03 23:07:52 följande:
    Någon som sett den mänskliga versionen av Scooby Doo? Alltså ettan!
    Japp den har jag sett, den dom är på den där ön?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael