Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

alltså åh, jag har verkligen ingen som helst lust att gå in i duschen men tänkte göra det innan jag äter...kommer somna där inne!

• Bevabus

har inge badkar eller jo, ett som står i förrådet haha men där vill jag inte ligga
    får bli en dusch istället

BooBoo skrev 2009-11-26 11:29:23 följande:
    Har du badkar? Ta med kudde in o lägg dig o slumra lite. Vakna upp som ett russin
  • Bevabus

hur konstig är inte han? datanörd

BooBoo skrev 2009-11-26 11:30:54 följande:
    öhm.. alltså... haha
  • Bevabus

jag gillade att bada när jag var liten, men på senare år har jag blivit en duschmänniska

BooBoo skrev 2009-11-26 11:37:26 följande:
    Jag har inte heller nå badkar. FÖRJÄVLIGT Some day.. some day
  • Bevabus

ÄNTLIGEN har jag duschat!!!
    Satt i bara handduken framför tv:n och glodde i en timme för jag hade så ont i huvudet men nu är jag duschat, nyborstad i tänderna och känner mig fräsch
    Ska ner på stan om ett tag och köpa present till en kompis som fyller år idag men har fest imorgon och sen ska jag köpa isglass. I need it, badly.

• Bevabus

naaw :( det är väl nåt som går nu, typiska förkylningstider

BooBoo skrev 2009-11-26 13:53:04 följande:
    Min lille son ser lite suuuk ut. Han fryser. Ser så hängig o blek ut.. Få se om det bryter ut nåt..
  • Bevabus

Va mysigt! Igår satte dom upp julgranarna och pyntade över hela stan

BooBoo skrev 2009-11-26 13:57:15 följande:
    Ja julfint ja.. Well.. Ha! Adventsljusstaken eller vad de heter ska fram till söndan. Tända ett ljus o låta det brinna Pepparkaksbak på söndag. Jag tänkte vara så hurtig och göra hemmagjord pepparkaksdeg Wish me luck!
  • Bevabus

hahaha I'm Santa's little helper

BooBoo skrev 2009-11-26 14:06:08 följande:
    Haha! Jag läste så fort så jag trodde du skrev att DU julpyntat runt hela stan Dom har julpyntat i vår lilla by oxo
  • Bevabus

Du får önska att de får vinterkräksjuka i jul!
    "Öhh tack tomten..." haha!

BooBoo skrev 2009-11-26 14:07:30 följande:
    Känner jag mina barn rätt så kommer dom inte bli sjuka.. Lite tråkigt! Alltså.. haha! Dom är sånna friskisar. Så det vore bra om dom blev lite sjuka nån gång.. Bra för immunförsvaret..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael