-
Ogabinne skrev 2009-11-26 19:14:15 följande:Done! Självklart! -
bra

Brooke skrev 2009-11-26 19:38:19 följande:Done :P -
BooBoo skrev 2009-11-26 20:10:17 följande:Självklart! -
Min ninis mår bättre!!!
-
Hej! Mitt namn är ****** ****** och jag önskar att jag kunde skriva till er under roligare omständigheter.
Efter upprepade klagomål och flera veckors väntade på min bok "Moonwalk" så har jag tröttnat rejält och vill inte ens ha boken längre. Inte på detta sätt i alla fall.
Det här är tredje gången jag skriver till er om mina pengar som jag vill ha tillbaka och jag begär ett svar. Jag förstår om ni har mycket att göra, men då jag har fått svar väldigt snabbt på mina andra mejl som INTE handlade om pengar så ser jag inget skäl till att ni inte kan svara snabbt på detta också!
Får jag inte tillbaka mina 267 kronor som jag har betalat för boken så är jag illa tvungen att kontakta KO. Detta är inte något som varken jag eller ni vill, så snälla svara på detta mejl! Så att vi kan lösa detta problem.
Tacksam för samarbete/ ***** *****
Brooke skrev 2009-11-26 20:49:07 följande:Asså nu måste jag VERKLIGEN ha eran hjälp!! Jag ska sriva ett mejl till Antikgrisarna om mina pengar 267:- Nu ska jag få dem att få ett jävla svar, har skickat två gånger tidigare om att jag vill ha mina pengar men jag får inte något svar.. Jag vill inte gå å hota dem, jag skulle vilja säga åt dem att om jag inte får mina pengar så går jag till KO.. Men jag vill säga det UTAN att få det att låta som ett hot.. -
hon kanske bara är trött
typiskt november-beteende
Brooke skrev 2009-11-26 20:50:32 följande:ohh va roligt =) min nin har nästan bara suttit i buren idag =( Vet inte vad det är med henne.. Hon brukar knappt sitta i buren,hon brukar sitta där mamma sitter, men iosf om det inte sitter någon där brukar hon sätta sig i buren -
det var inte jag som ville, men vill se ändå
det var väl sandra som ville se den?
BooBoo skrev 2009-11-26 20:52:33 följande:Jaha! Vem var det som ville se Villes Sparrow pyjamas? -
Brooke - Flera veckors VÄNTAN, ska det givetvis stå
-
gör så du, men du lär väl mejla dem igen ändå?
Brooke skrev 2009-11-26 21:01:51 följande:Jag funderar på att kontakta aftonbladet så dem kan varna andra för den sidan.. -
Om jag hade trott på en helig Jesus så hade MJ utan att tveka varit han

BooBoo skrev 2009-11-26 21:02:06 följande:Tittar på This is it.. AGAIN!Början är så otroligt sorlig. Känner verkligen glädjen dom har att få uppträda med MJ.. Och sorgen.. USCH!Och tamefan.. Jag ser då ingen gammal skrutt på scenen Vilken.. kan man säga.. GUD MJ var.. Viktor har sagt att han var Jesus..