Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mm
    Ska bli kul att beställa den där stora väskan! Imorgon ska jag få mina pengar!!! Iiih ÄNTLIGEN!

BooBoo skrev 2009-11-26 21:06:03 följande:
    Holy MJ!Men .. powerful var den mannen..Såg Man in the mirror live idag.. Ville ska se Beat it live every fucking day Anyway.. ALLA.. Kön, åldrar.. Jisses! Publiken! Jag blir rörd när jag ser dom...
  • Bevabus

haha live i bucharest har jag ju dock redan, så jäkla bra!
    men ska bli kul att se allt annat

BooBoo skrev 2009-11-26 21:09:05 följande:
    Jaaaa! Så du ska ta ditt förnuft till fånga Det är Live in Bucharest som går i ett här hemma..
  • Bevabus

har du inte råd att beställa den när du får dina pengar imorgon då? du skulle ju gå på bio iaf...fast den här väskan är ju väldigt dyr visserligen, trots att de sänkt priset..

Brooke skrev 2009-11-26 21:08:58 följande:
    Jag vill OXÅ beställa den där väskan..
  • Bevabus

Och här kommer huvudvärken igen....
    Och pastan står på spisen och vägrar att koka...
    I want foooood.

• Bevabus

haha

Inget faktiskt :O har inge quorn eller veg-schnitzlar hemma :/ inget som passar
    Men det går ändå

BooBoo skrev 2009-11-26 21:18:47 följande:
    för här kommer alla känslorna på en o samma gång..Sorry! .. Det bara flög ur mig...Vad blir det til pastan då?
  • Bevabus

jajamen det är jag

Brooke skrev 2009-11-26 21:22:20 följande:
    MEN BLÄ på denna sida.. Bevan är du inne på msn??
  • Bevabus

JAAAA!

BooBoo skrev 2009-11-26 21:20:58 följande:
    äh! När man ändå är ifarten kan man ju uppdat. med lite roliga bilder i bdb
  • Bevabus

njut så länge det varar då

BooBoo skrev 2009-11-26 22:00:34 följande:
    Ja! Nä men dom har blivit lite större.. Men imorse tyckte jag verkligen dom var gigantiska Dom bara stirra på mig när jag stod framför badrumsspegeln.. Hello there. Tänker ni stanna ett bra tag eller? Viktor tycker jag fått knöligare tuttar oxo.. Nu produceras det mjök för fulla muggar Så har var aldrig mina bröst med Ville o Puma i magen. Dom blev gigantiska efter förlossningen..
  • Bevabus

vi har skrivit typ 25o inlägg idag....vi är så jävla bra...men hur orkar vi? haha

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael