All we want for Christmas is Michael
Jo jag vet det, men du vet väl att man kan brodera julstrumpor också? Syr man så syr man. I övrigt så brukar jag som mest sy ihop trasiga pyjamasbyxor..
Jo jag vet det, men du vet väl att man kan brodera julstrumpor också? Syr man så syr man. I övrigt så brukar jag som mest sy ihop trasiga pyjamasbyxor..
thank you biatch ![]()
Kevin Costner spelar huvudkaraktären
Jag kan kopiera det som stod på Wikipedia för det förklarar filmen så bra
Efter ett stort fältslag under det amerikanska inbördeskriget 1863, förflyttas den hjältemodiga löjtnanten John Dunbar på egen begäran till en avlägsen utpost i Dakota som gränsar till indianernas land. Fortet visar sig vara övergivet, så han beslutar sig för att stanna och invänta sina trupper. Men han upptäcker snart att han inte är ensam. Efter ett första våldsamt möte med den lokala siouxstammen börjar han allt mer accepteras av indianerna, som ger honom namnet "Dansar med vargar". Men den växande vänskapen innebär samtidigt att Dunbar inom en snar framtid kommer att tvingas välja sida.
Första halvtimmen är rätt dryg, men sen när indianerna kommer så börjar det bästa. Det är lite Dr Quinn känsla över det där, jag gillar indianer i filmer och tv-serier ![]()
näe har inte sett den :/ händer det nåt liknande i den?
*puh* nu har jag shakat asset i en halvtimme...bokstavligen bara stod och dansade hej vilt till Spice Girls hahaha
ibland behöver man få utlopp för sina känslor
Ska lugna ner mig lite, dricka oboy och sen sätta igång med att skriva rent att mina teori-anteckningar!
oj hm....svårt..ska klura lite ![]()
japp!
Har skrattat ihjäl mig...
Sitter inne på en tråd där folk skriver om pinsamma saker de sagt.
Den här tog priset! Det var en kvinna som skulle presentera sina vänner Bosse och Kajsa för sin man men hon råkade säga:
"Det här är Kosse och Bajsa"
hahahahahaha
Vadå att du inte vet hur du ska göra den? Hur menar du?
Det är ju bara att klippa ut två lappar i formen av julstrumpor och sen sätter du ihop dom ut och in. Syr på kanterna. Sen vänder du tillbaka strumpan så den är åt rätt håll igen.
yuck ![]()