Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

myyyys ungarna ska vara med då också förstår jag?

BooBoo skrev 2009-11-27 16:56:53 följande:
    Ja på söndag ska det bakas. Hoppas jag kan göra egen pepparkaksdeg Tänkte göra ett pepparkakshus oxo. For the first time EVEEER!!Och lussebullar ska de bakas.. OCH vörtbröd tänkte jag baka.. Och massa julgodis tänkte jag göra.. Och och..
  • Bevabus

i get what you're talking about det är väldigt likt faktiskt!

BooBoo skrev 2009-11-27 17:07:46 följande:
    Vet ni vad jag kom o tänka på? Såklart inte BRITTAN!! och hennes första singel.. Öhm.. Hit me baby.. Oh baby baby.. Eller... Vad den nu heter.. Skit i låten. Det är videon jag vill komma till   Ni vet då hon går i korridoren.. ?Och så går vi vidare till videon Bad.. Då MJ o hans gäng går så där "coooolt" framåt.. U know? U know? DO YOU?HA! tänkte jag.. Brittan har snott den där walken från MJ tänkte jag Hajjar ni nåt?
  • Bevabus

vilken kur låter som en ordentlig röra, ska se om vi har nå lök hemma...honung har vi nog inte...och inte rom heller....apelsiner har vi nog..

BooBoo skrev 2009-11-27 17:11:07 följande:
    Käka vitlök.. Eller vitpepparkorn.. Ta en kopp grönt te med honung o citron i.. Ha i en skvätt rom om det finns hemma.. Ät en apelsin.
  • Bevabus

haha va gulligt du får be Vikke filma, så otroligt kul för barnen att se sen när de blir äldre! Vi har film från när syrran var 1½ och jag 3 år...syrran har finskorna på sig för hon tvärvägrade att vara med å baka annars hahaha
    Och min pepparkaksdeg är helt vit för jag har haft på så mkt mjöl, man kan inte ens skymta degen...
    Syrran ropar hela tiden "Titta! Titta!" för hon tror att hon har lyckats trycka ut pepparkakor med en form, men hon bara skrapar några streck på ytan TROTS att mamma visar säkert 10 gånger att man måste trycka HÅRT för att formen ska gå igenom hela degen....

BooBoo skrev 2009-11-27 17:13:00 följande:
    Självklart! Barnen älskar att baka. Dom är alltid med. Ville tjatar om pepparkakor. Han blev nästan ARG på väg hem från dagis för han ville baka NU.Säger jag att vi ska baka så är det på stört. Han har ingen lust att vänta.. No no!
  • Bevabus

det blir det säkert

BooBoo skrev 2009-11-27 17:13:54 följande:
    Men ha inte i vitpepparkornen i tet Kanske blir äckligt..
  • Bevabus

har ätit en magnum glass idag

BooBoo skrev 2009-11-27 17:17:16 följande:
    Choklad är oxo bra. Choklad är jämt bra
  • Bevabus

du får lägga upp klippen sen!
    aww tråkigt när man inte har nåt sånt där :/

BooBoo skrev 2009-11-27 17:18:41 följande:
    Haha! Jaaaa! Jag kan ju Vlogga Men filma.. Absolut! Jag kan filma så vi inte förstår filmen .. haha! Kidding! Jag vill oxo ha filmer på mig som liten..
  • Bevabus

jag har en massa bilder, men ingen film förräns jag var nästan 3 år...skulle gärn ha film på mig som jätteliten...är lite avis på syrran som har från när hon var 1
    filmen från mitt dop är borta, det har jag aldrig sett...det enda jag hört är en inspelningskasett när jag ligger o jollrar

BooBoo skrev 2009-11-27 17:23:24 följande:
    Ja det är riktigt tråkigt! Därför jag är en sån paparazzimorsa Tror det finns bilder på mig från 0-3år.. sen när jag blev runt 10 då jag fick en egen kamera..
  • Bevabus

haha jag har bara sett bilder från förlossningen, vill inte se mera

Ja du kan ju kolla runt du får hålla ett efterlysningstal på bröllopet haha

BooBoo skrev 2009-11-27 17:41:24 följande:
    Barnen har jag bilder från dag 1 .. O massa fimer..Puma fick vara med på film när hon kom till världen. Undra om man törs visa henne den sen Får väl hoppas att nån släkting har filmsnutt på mig
  • Bevabus

Ja, jag har sett den filmen säkert 7 gånger.

Brooke skrev 2009-11-27 18:13:34 följande:
    nu ska jag titat på The astronaut's wife :P Vet ni vem som är med i den?? :)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael