Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

men det var ju med i en av dokumentärerna som gjordes om honom, där man får se hela proceduren när de lägger på masken...minns inte om det var i "private home videos" eller nåt annat..men du har utan att tveka sett det

Brooke skrev 2009-12-02 11:23:11 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6...Hemskt att läsa att michael var tvungen att klä ut sig till en gammal man för att kunna gå ut..
  • Bevabus

usch :/ jag har inte haft migrän nån gång så jag kan inte säga att jag vet hur det känns

Ogabinne skrev 2009-12-02 11:49:22 följande:
    Jag börjar återhämta mig sakta men säkert från migränen nu... fortfarande ont men nu kan jag iaf härda ut vaken. Och jag har svårt att läsa på datorn ännu, bokstäverna flyter samman. Helt sjukt vad hela kroppen får ta stryk av ett migränanfall.
  • Bevabus

aa det var den tror jag

BooBoo skrev 2009-12-02 12:17:52 följande:
    Har jag missat en nyhet I Ghost får man iaf se när dom sätter på han en massa masker..Men jag har läst de där att MJ klädde ut sig när han vill gå ut o känna sig "normal" .. Sitta på en parkbänk o titta på människor
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-02 12:20:07 följande:
    Jasså detta Det läste jag igår... Och för hundra år sen
  • Bevabus

Åh borta med vinden

Oj va spännande! Jag vet hur det känns de där sista dagarna innan man får beskedet, man går bara och väntar och väntar med fjärilar i magen

BooBoo skrev 2009-12-02 12:23:11 följande:
    Jag har vart ute o gått i detta vackra väder Jag gick till Willys o handlade lite. Köpte två filmer. Music and Lyrics. Nu du Bevan Sen Borta med vinden. Klassiker måste man ha hemma Fick hem post att kommun betalar min utbildning om jag kommer in på kallskänkeutbildningen.. Väntar nu bara svar från själva komvux i v-ås.. Borde komma i veckan...Haft sånna madrömmar att jag inte kom in på utbildningen. Att jag satt på sånna där tråkiga AF-möten med snusande kepskillar. Hua Nu kanske jag slipper det..
  • Bevabus

Självklart gör dom det

Ogabinne skrev 2009-12-02 12:33:04 följande:
    Jag vågar liksom inte lämna datorn ifall den där sidan ska uppdateras när jag inte är här. Igår gick jag trots att jag höll på att dö, var femte minut hela dagen och kvällen och uppdaterade sidan... UPPDATERA SIDAAAAAAAN!!!!Om jag skriker tillräckligt högt, tror ni dom hör mig då?
  • Bevabus

sitter och tittar på private home videos...jag älskar att se delen från "black and white"...han är såå sexig där håret, leendet, kläderna....gosh...*svimmar lite*

• Bevabus

det kommer gå jättebra att plugga är rätt segt men så länge man har målet framför sig så går det

BooBoo skrev 2009-12-02 13:03:57 följande:
    En del av mig vill inte plugga, haha!! Har blivit så bekväm här hemma.. Men det ska bli skoj..  Jag har inte vart ute i världen på flera år.  Jag kommer va så nervös att jag spyr på allt o alla första dan.. Jaiks!
  • Bevabus

åh gör det!!!!!!???? åhh jag vill haaaaa den!!! Ska till skolan om två timmar och reda ut det här med CSn med min lärare...så kanske att jag kan beställa bagen när jag kommer hem...hoppas

BooBoo skrev 2009-12-02 13:05:16 följande:
    Yepp yepp.. Bakom kulisserna till black and white finns med i bagen
  • Bevabus

haha

ooBoo skrev 2009-12-02 13:08:09 följande:
    målet är att bli fääääärdig O bli hemmafru på nytt, haha!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael