Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Det är jag det köttbullsfreak är jag också! GLÖM ALDRIG DET!

BooBoo skrev 2009-12-05 19:26:38 följande:
    tutt o snopp freak
  • Bevabus

Jag gillar idén, nu måste vi bara sälja in dig till tv4 så att Hollywood kan ringa!!

BooBoo skrev 2009-12-05 19:27:56 följande:
    Yes I should Jag kan bli en.. vit whoopi
  • Bevabus

Sure, sure! Frågan är bara vad det är för kinky med såna hahaha fast med grädde och sylt på så kan det bli lite dirty

BooBoo skrev 2009-12-05 19:28:32 följande:
    Pannkakor då...? haha
  • Bevabus

Jajaaaaa du får väl duscha då, jag vill ju inte att tråden ska stinka toast. En annan ska spela Sims

BooBoo skrev 2009-12-05 19:29:03 följande:
    Nu ska jag ta en dusch.. Lukta tårta och inte toast..Later!
  • Bevabus

Precis, som jag skrev så behöver det ju inte alls vara så

mona83 skrev 2009-12-05 20:47:49 följande:
    Jag kan inte minnas att frös nått alls när jag fick Mf, men blödde gjorde jag allt. Men man behöver ju inte blödda direkt för att bebisen dött, kan ju vara ma. Då går man ett tag innan det händer nått....BooBoo det är säkert ingen fara alls
  • Bevabus

Hur luktar Puma då?

BooBoo skrev 2009-12-05 20:27:22 följande:
    Nu luktar jag papaya o mango med en touch of Puma
  • Bevabus

Yuck, visst är det trist att svälja piller...de allra minsta går ju ner men de där baoutastora är ju löjliga.
    När jag hade opererat käken förra året så gav läkarna mig Kåvepevin och tyckte att jag som inte ens kunde öppna munnen två centimeter för att svälja soppa, skulle ta dom två gånger per dag
    De är ju gigantiska och jag kämpade som fan. Till slut så gav jag upp. Och då tyckte läkarna att jag var larvig och gav mig EN TILL dos!!! Visst, det skulle ju hjälpa läkeprocessen, men man är väl inte övermänsklig och kan göra vad som helst när man är nyopererad!

BooBoo skrev 2009-12-05 21:06:10 följande:
    Sitter här med två reliv o en tallrik fil.. Jag har sånna problem med att svälja piller.. dom åker upp..
  • Bevabus

haha du har alldeles för mycket Puma hemma hos dig

BooBoo skrev 2009-12-05 21:16:17 följande:
    Pretty good Fick en Pumatvål av syrran förra julen. Och en Pumaparfym. Varför lixom
  • Bevabus

haha ska jag vara elak emot dig och skicka en Puma-sko på posten?

BooBoo skrev 2009-12-05 21:19:33 följande:
    haha näääh Bara de.. Och en Pumadräkt till Puma. Som syrran spklart köpt. Jag sa när Puma kom att jag INTE vill ha nå Pumakläder. Hon är inget märke   Alla lyssnar utom syrran.. Vänta.. Pumastrumpor har Puma fått oxo.. Jisses!!Jag har ett par Pumaskor sen långt tillbaks..Idag känns det lite knas att använda dom, haha!
  • Bevabus

jag e uppe men tittar på new moon

BooBoo skrev 2009-12-05 23:08:53 följande:
    men ska alla gå o sova
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael