Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Det måste vara asirriterande för Allan Edwall att gå runt med ryggen böjd sådär hela filmen

• Bevabus

"Om det skulle någon ogärningsman för att tas med Lovis så får jag nog hålla min hand över ogärningsmannen!" - Skalle-Per

• Bevabus

Så grym! Önskar att han levde så jag kunde skicka brev till honom och överösa honom med beröm

BooBoo skrev 2009-12-04 20:26:36 följande:
    Det har jag oxo tänkt på..Fan va dmkt roller han gjort.. Astrid roller. Han är fan överallt Han är cool!
  • Bevabus

"Tralladiladihåååå, trallaladihahahidihååå, ååhhAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

• Bevabus

hahaha jag fattar inte hur hon orkar hålla tonen
    men låten är trallvänlig som du säger

BooBoo skrev 2009-12-04 20:32:52 följande:
    hahaha! den trudelutten sjunger jag på everyday.. fast jag skriker inte Ronja har gått för mkt här hemma.. Det sätter ju sina spår
  • Bevabus

namnet känns bekant...vem spelar han? vad är han känd för?

BooBoo skrev 2009-12-04 20:38:12 följande:
    Sen har vi ju Per Åskarsson Det tog mig ett tag innanjag fatta att han var med i Ronja
  • Bevabus

jahaa!!

..."javisst kan jag det" men inte på internet

BooBoo skrev 2009-12-04 20:45:28 följande:
    Kan du vissla Johanna
  • Bevabus

den låten äger

BooBoo skrev 2009-12-04 20:50:42 följande:
    MA MA MA MA MA MATTIS... BO BO BO BO BO BORKA
  • Bevabus

i mitt hjärta gör jag det ....eller kanske inte

BooBoo skrev 2009-12-04 20:51:06 följande: