• SaLi87

Magar efter förlossning!

Hejsan!

Jag skulle jättegärna vilja se andras magar efter förlossning, och dagarna efteråt.
    Jag är i vecka 39 nu, och vill veta lite vad jag kan ha att vänta mig. :)

• Svar på tråden Magar efter förlossning!
  • Minxy
    Alis volat propriis skrev 2009-11-15 21:20:44 följande:
    kan visa om nån berättar hur man klistrar in bilder i inläggen
    Olika om du har Explorer eller Firefox.

Tror bara det går om man har plus-medlemskap också, men är inte säker....

Har man Firefox så klickar man först på den bild man vill klistra in, markerar den (håll ner höger musknapp och dra diagonalt över bilden) och trycker sedan ctrl+c.
    Sedan går du in i tråden, ställer markören där du vill ha bilden och trycker ctrl+v.

Vet inte hur man gör i Explorer dessvärre...men tror det är enklare där. Kanske bara att högerklicka på bilden och välja "Kopiera".
    Älskade Leo 2oo8-o2-16 och Bönan BF 2oo9-12-o4
  • EJai

Min såg ut som tjej som la upp en bild på sin mage. Jag gick upp 20kg som gravid och allt va borta inom ett halvår. Det enda jag gjorde va promenader med barnvagnen. Man bör inte direkt efter förlossningen börja träna prata med din bm om detta så får du lite mer info.

• jerseyko

Jag har bilder i mitt galleri. Jag gick upp 14 kg och det tog jätte lång tid för mina magmuskler att dra ihop sig {#lang_emotions_frown}

• Kinderägg

Jag skulle kunna fota min mage nu 6 mån efter senaste förlossningen men då skulle ingen våga skaffa barn sen.

• tildabelle
    Kinderägg skrev 2009-11-15 22:56:57 följande:
    Jag skulle kunna fota min mage nu 6 mån efter senaste förlossningen men då skulle ingen våga skaffa barn sen.
    haha tänkte precis samma!
    födde 6 månader sen, och magen är inget jag vill visa upp.
    ligger fortfarande på +15kg fast jag tränar 3 dagar i veckan. Har fullt med bristningar och magen är så slapp i huden att den hänger.
  • Kinderägg

tildabelle: Låter som min mage det. Fast jag är inte så duktig så jag tränar, jag blundar och inbillar mig att imorgon när jag vaknar så är den borta.

Jag får väl skylla på att jag har burit 5 barn och fyra av dom har jag fått sen 2003, sen blir ju inte huden mer elastisk med åren heller. OJ vad jag försöker skylla ifrån mig min lathet.

• Alis volat propriis

Har lagt bilder i mitt galleri nu

Magen såg grotesk ut veckorna efter fl men kroppen är helt fantastisk, jag hade stooor mage och kan inte fatta att den kan ha gått tillbaka till som den är nu 6 mån senare.

• SaLi87

Fina magar!

Jag har fått lite bristningar nu de senaste dagarna, inte direkt färgade.. utan mer lite sådär gropiga. Hoppas verkligen dom försvinner sen :(

Svar på tråden Magar efter förlossning!