Magar efter förlossning!
Hejsan!
Jag skulle jättegärna vilja se andras magar efter förlossning, och dagarna efteråt.
Jag är i vecka 39 nu, och vill veta lite vad jag kan ha att vänta mig. :)
Hejsan!
Jag skulle jättegärna vilja se andras magar efter förlossning, och dagarna efteråt.
Jag är i vecka 39 nu, och vill veta lite vad jag kan ha att vänta mig. :)
fleeeeeeeeeeeeera? :)
Min såg ut som tjej som la upp en bild på sin mage. Jag gick upp 20kg som gravid och allt va borta inom ett halvår. Det enda jag gjorde va promenader med barnvagnen. Man bör inte direkt efter förlossningen börja träna prata med din bm om detta så får du lite mer info.
Jag har bilder i mitt galleri. Jag gick upp 14 kg och det tog jätte lång tid för mina magmuskler att dra ihop sig 
Jag skulle kunna fota min mage nu 6 mån efter senaste förlossningen men då skulle ingen våga skaffa barn sen.
tildabelle: Låter som min mage det.
Fast jag är inte så duktig så jag tränar, jag blundar och inbillar mig att imorgon när jag vaknar så är den borta.
Jag får väl skylla på att jag har burit 5 barn och fyra av dom har jag fått sen 2003, sen blir ju inte huden mer elastisk med åren heller. OJ vad jag försöker skylla ifrån mig min lathet.
Har lagt bilder i mitt galleri nu
Magen såg grotesk ut veckorna efter fl men kroppen är helt fantastisk, jag hade stooor mage och kan inte fatta att den kan ha gått tillbaka till som den är nu 6 mån senare.
Du kan kolla mitt album, födde för 3 veckor och (snart) 5 dagar sedan :)
Fina magar!
Jag har fått lite bristningar nu de senaste dagarna, inte direkt färgade.. utan mer lite sådär gropiga. Hoppas verkligen dom försvinner sen :(