Inlägg från: kokosnötmjölk |Visa alla inlägg
  • kokosnötmjölk

    Nja, att det öht finns en regering, dock 4,5 månad i efterhand, är positivt. Hur jag ställer mig till den nya regeringen håller jag gärna för mig själv :) 

    Kan du sova även om det är ljust i rummet du ska sova i? 

  • kokosnötmjölk

    Idag? Det är oklart, men mycket möjligt. Vad som är säkert är i alla fall att jag inte kommer vara på bra humör när jag vaknar om jag ska upp tidigt. 

    Är du en morgonmänniska? 

  • kokosnötmjölk

    Nej! Jag är definitivt inget fan av större folksamlingar och tycker bara det är jobbigt att behöva vara social med många okända personer samtidigt. Plus att jag aldrig har en aning om vad jag ska säga för att inte irritera någon (konflikträdd...). 

    Har du bra fantasi? 

  • kokosnötmjölk

    Sett ur ett värdsperspektiv, nej. Sverigeperspektiv ja. Fast jag bor ju inte mitt i Göteborgs citykärna och så har jag halva familjen och släkten i annan stad så det blir en del tid där med :) 

    Har du skottat snö idag?

  • kokosnötmjölk
    bastardized skrev 2019-01-21 02:55:25 följande:

    Jag bor i Göteborgs utkant, Hovås om du kanske känner till det? Flytten går strax ner till Särö.


    Nej det är inte mycket av den varan här just nu.


    Har du varit i ett kärleksförhållande som varat mer än 5 år?


    Mina geografikunskapet är inte att skryta med... men jag har hört talas om det, söder om Västra Frölunda i höjd med Kållered om jag inte minns fel? Själv finns jag på nordvästra sidan om citykärnan :) Särö har jag pinsamt nog aldrig varit till, men vad jag hört är det fint där! Håller med om att det inte finns mycket snö här... 

    Nej, inget kärleksförhållande över 5 år för mig. Inte något över 1 år för den delen heller. 

    Har du en get i trädgården?
  • kokosnötmjölk
    bastardized skrev 2019-01-21 03:04:49 följande:

    Nordvästra för mig indikerar Hisingen!?


    Nej inga husdjur för tillfället.


    Är det läggdags?


     


    Yes, you're right. Hisingen finns jag på :) 

    Ja, egentligen. Men jag är inte trött än... 

    Blir du sur på mig om jag säger godnatt nu? 
  • kokosnötmjölk

    Ja. Det är nog dags att försöka sova snart i alla fall, sov gott :) och lycka till med mötet på Landvetter :) 

    Ja, någon/några gånger/dag (natt?). 

    Gillar du choklad?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ