• Apple Pie

Januariföräldrar 2007 - del 15

Januariföräldrar 2007 - Del 15

Vi som huserar här är:
    21 dec - Oliver (Linrob), Mio (snorky)
    27 dec - Irma (aktuelle)
    1 jan - Rebecka (Minja)
    3 jan - Alvin (BeccaGrodan), Ida (Pamela G)
    5 jan - Gabriel (Kulann01)
    7 jan - Nilo (Jessie)
    8 jan - Elin (selin07)
    11 jan - Linn (lollolis), Filippa (82an)
    12 jan - Maja (Apple Pie), Tindra (EmA)
    14 jan - Isac (snusmumrik), Arvid (MallaW), Wille (Kayn), Cornelia (Memoria)
    19 jan - Flicka (Mrs G), Eddvin (Sassahed)
    20 jan - Meja (Pyre på väg)
    28 jan - Tyra (Rimfolina)
    28 jan - Emanuel (Lappen)
    29 jan - Elric (Nifelheim)
    30 jan - Isabelle (BlygTjej)

Är det någon vi glömt är det bara att meddela i tråden så lägger vi till i nästa trådstart!!!

Även nya januariföräldrar är välkomna att diskutera allt mellan himmel och jord.
    Att trösta och stötta varandra i jobbiga stunder
    Att glädjas över alla fantastiska framsteg våra små gör
    Att ge råd o tips som kan underlätta
    Att helt enkelt bara diskutera alla vardagliga små ting gällande våra jämngamla barn

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-2-18/m8878841.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-18/m10994468.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-232/m13623132.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m16497685.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m19720660.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m22990956.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26120494.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29043567.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32156621.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m34860312.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m37762413.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m40843837.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43553693.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m46027327.html

• Svar på tråden Januariföräldrar 2007 - del 15
  • Nifelheim
    82an skrev 2009-12-05 15:53:09 följande:
    Jobbar du? Jag trodde att du pluggade. Kan tippsa om ett till julklappstipps. Min mamma hade hittat pippis båt hoppetossa som hon köpt åt F. Den tror jag att Filippa kommer att älska=))
    Yes jag pluggar och jobbar jobbar på praktikstället ibland.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Lappen

här har jag också en som slåss och sparkas och spottar men jag håller i han om han sparkas och slåss (inte hårt) men bara så han förstår det....

Och så fick vår son en tidig julklapp igår en radiostyrd polisbil han är duktig att köra den (trodde jag inte)

• Kayn

Nu har det lugnat ner sig med slag och sparkar, har varit konsekvent med att gå ifrån honom när han gjort det och det verkar ha funkat bra *peppar peppar* Så nu är det lungt till nästa fas

idag har vi bytt till vinterdäck på min bil, kanske dags om det ska bli kallt och snö nästa vecka Sen har jag och Wille pyntat lite mer med granris (köpte två buntar och dom räcker visst till huuuuuur mycket som helst) samt att jag gjrot min första grankrans till dörren idag. Blev riktigt bra men jag fuskade lite och använde en halmkrans som grund *hihi*

Annars är allt rätt bra....har dock kommit på att även om man är klar med alla julklapparna (utom två) så har dom ju inte slagit in sig än....så jag är visst inte så färdig som jag känner mig. Får nog bli nästa veckas projekt.

• Kayn

God Jul på er!!! Hoppas ni får en bra julafton med mycket god mat, klappar och gemenskap!

KRAM

• 82an

God Jul! {#lang_emotions_tomte}Här har vi två förväntansfulla tjejer som vaknat 1,5 timme tidigare än vanligt. Tack gode gud för Playhouse disney så tjejerna iaf sitter i soffan och mini pc så att föräldrarna håller sig vakna

• Kayn

Vad har ni för storlek på täcket till dom små? Finns det något mellanting mellan mindre (snäppet större än till spjälis) och vuxenstort? Tänkte att det blir lite mycket täcke annars i Willes sänt, är utdragssäng så den är inte fullängd än...

• Nifelheim
    Kayn skrev 2009-12-27 11:02:14 följande:
    Vad har ni för storlek på täcket till dom små? Finns det något mellanting mellan mindre (snäppet större än till spjälis) och vuxenstort? Tänkte att det blir lite mycket täcke annars i Willes sänt, är utdragssäng så den är inte fullängd än...
    Vi har kvar IKEAs spjälsängstäcke, tror faktiskt aldrig jag sett något mellanting.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden Januariföräldrar 2007 - del 15