• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Sarah84
    anniepannie84 skrev 2010-01-31 11:17:10 följande:
    hejsan hejsan! Nån som vet om de säljer ridkläder?
    Japp det finns en stor ridavdelning, med de mesta =)
  • AochJsMamma
    anniepannie84 skrev 2010-01-31 11:17:10 följande:
    hejsan hejsan! Nån som vet om de säljer ridkläder?
    finns hur mkt som helst, det gjordes en undersökning för nåt halvår sen eller så där de jämförde olika ridbutiker och då var Gekås avd med, de "vann" överlägset med sitt utbud och priser.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Pigelinen

Var inne o kollade i bloggen idag och såg då att de har fått in blöjhinkar med refill påsar. Någon som sett pris på både hink o refillpåsar?

Unrar även på pris på lösnaglar m fransk manikyr...

Ingen som har lite nya bilder?

• Sarah84
    AochJsMamma skrev 2010-01-31 12:35:22 följande:
    finns hur mkt som helst, det gjordes en undersökning för nåt halvår sen eller så där de jämförde olika ridbutiker och då var Gekås avd med, de "vann" överlägset med sitt utbud och priser.
    De konstiga är att de inte säljer ridstövlar.. Tycker ju de borde vara ett av bas-sakerna =)
  • LillaLoppanT
    Pigelinen skrev 2010-01-31 13:59:12 följande:
    Var inne o kollade i bloggen idag och såg då att de har fått in blöjhinkar med refill påsar. Någon som sett pris på både hink o refillpåsar? Unrar även på pris på lösnaglar m fransk manikyr... Ingen som har lite nya bilder?
    Var där igår, köpte refiller till "gratishinken" De kostar 49 kr, istället för 99 som dom kostar på babyproffsen. Alltså, inte samma påsar, men det står att dom skall passa till Angelcare. Har dock inte testat om dom är nåt bra. Nån annan som vetr?
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Pigelinen
    LillaLoppanT skrev 2010-01-31 14:59:03 följande:
    Var där igår, köpte refiller till "gratishinken" De kostar 49 kr, istället för 99 som dom kostar på babyproffsen. Alltså, inte samma påsar, men det står att dom skall passa till Angelcare. Har dock inte testat om dom är nåt bra. Nån annan som vetr?
    jasså de KAN passa till den gratishink man har från babyproffsen??? JAg väntar på spänning att få höra.
  • Pigelinen
    kobebis skrev 2010-01-30 19:47:08 följande:
    En fråga som jag vet har kommit upp tusen gånger, men jag har inte varit intresserad innan....Hur är det med paraplysulkyn? Hur ser den ut? viloläge? sufflet? Pris? funderar på om det kan vara något då vi ska åka utomlands en vecka i maj/juni.
    Vår GeKås sulky (klickbar)
    Denna GeKås sulky köpte min kompis för några år sedan och den kostade runt 500kr.
    Jag har nu haft en först en vecka i sommras på Gotland (då var dottern drygt 11månader) och nu 2 v i Thailand och hon var då 17månader. Jag säger bara det.... BÄSTA VAGNEN!!!! Kolla in varukorgen under... vi fick ner alla strandleksaker, en väska och tre badlakarn utan problem. Det är nästan fullt liggläge och GeKås myggnät passar kanon på

Hade inte min kompis haft den så hade jag köpt direkt. Väger inte alls mycket och smidig som bara den att fälla ihop. Nu letarjag efter en passande påse till den som man kan transportera den i (på flyg).
  • Gelicapelica
    LillaLoppanT skrev 2010-01-31 14:59:03 följande:
    Ja dom passar!
    Ja köpte samma från ett annat ställe. Den är däremot lite svår att dra ur mer "plast" men priset överväger det!!
    Ella 090531
  • LillaLoppanT

Dom hade flera olika sorters refiller. Jag köpte den som det står SKA passa till gratishinken. Så att den passar tar jag för givet. Sen om den är bra, luktfri osv. Det vet jag inte ännu.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Gekås vol 13