• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • passau

min man läggar oxå förslag på att åka dit eller lägger beställningar när jag åker med mamma/syster... barnen gillar det oxå... vart med sen dom var några veckor, aldrig varit ett problem... men det är väl lite vad man gör det till med...

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Lantani

Någon som vet vad strl är på skötbäddarna? Även vad de kostar?

Finns barbapapasaccosäckarna kvar?

• Jenny26
    Lantani skrev 2010-01-24 10:27:42 följande:
    Någon som vet vad strl är på skötbäddarna? Även vad de kostar?Finns barbapapasaccosäckarna kvar?
    Saccosäckarna fanns i fredags, både blå och rosa. Vet inte vad dom kostar tyvärr.
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Smultronhjärta
    Lantani skrev 2010-01-24 10:27:42 följande:
    Någon som vet vad strl är på skötbäddarna? Även vad de kostar? Finns barbapapasaccosäckarna kvar?
    Saccosäckarna kostar 299:-
    Skötbäddar finns det flera sorter-uppblåsbar,fast skumgummi,plastgummi som är oval
  • HA82

Smultronhjärta, du verkar ju ha stenkoll på gekås : ) vet du om det kommer bussresor på måndagar? och vad tror du om att åka imorgon då det är löning? Januari skall ju vara lungt men vid löning brukar det väl tjockna lite?

• Smultronhjärta
    HA82 skrev 2010-01-24 11:30:30 följande:
    Smultronhjärta, du verkar ju ha stenkoll på gekås : ) vet du om det kommer bussresor på måndagar? och vad tror du om att åka imorgon då det är löning? Januari skall ju vara lungt men vid löning brukar det väl tjockna lite?
    Jag har ingen aning om det där med bussresor men jag hade åkt imorgon,löning till trots. Tror inte att det är någon vidare trängsel där
  • jenniebebisimars

Vi var ju på GeKås igår på en lördag och det var SUPER lungt...Personalen stod och pratade med varann och man gick där i lugnet Hur bra som helst!!

Framåt 11 tiden då började det komma folk...

Men vi var där vi 8.00 och då gick vi i princip själva därinne...

• jenniebebisimars

Sedan såg jag att nån undrade om Sacco säckarna...De finns kvar...de var kvar igår...köpte en till min dotter...De finns i rosa & blått...

Tänkte att jag såg att de sålt en sådan på Tradera för 600:- + porto & på GeKås kostar de 299:- 
    Det är ju bara att gratulera säljaren...eller vad man ska säga...

• sunin

Fanns svarta och röda sacco-säckar där i lördags också för samma pris...

• ramone1

någon som vet med tvättmedel, sköljmedel och diskmedel, lönar det verkligen å åka till ullared på 6 mil dit och 6 mil hem, tjänar man på att köpa det på tex rusta eller så?

Svar på tråden Gekås vol 13