• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • H I L L A
    Pigelinen skrev 2010-02-07 12:28:40 följande:
    ja jag är sugen att åka snart, inte för att jag behöver något särskilt men för att det är roligt Någon som har koll på om de komit NÅGRA vårkläder än?
    Det finns vår ytterkläder som skaljackor, fleecejackor, softshelljackor. Andra kläder har jag ingen koll på, tittade bara på avd med ytterkläder.
  • lovecats

Funderar på att köpa deras babyskydd. någon som har erfarenhet av det?

• Amelica

Det finns tydligen inte så mkt spel till Wii på Gekås....vad jag hört av bekanta som varit där...

• Du och Jag ver2
    memilsmamma skrev 2010-02-07 11:40:45 följande:
    Hej Ska till GeKås på fredag och tänkte köpa det mesta till lill*n där, förutom kläder, någon som vet om det finns babyskydd och om de är bra? Vad finns det till mig, till efter förlossningen, som kan vara bra att köpa?
    långa bindor =) Amningslinnen ska de tydligen också ha som är bra!
  • Bubblan2
    Pigelinen skrev 2010-01-31 16:07:49 följande:
    (klickbar)Denna GeKås sulky köpte min kompis för några år sedan och den kostade runt 500kr.Jag har nu haft en först en vecka i sommras på Gotland (då var dottern drygt 11månader) och nu 2 v i Thailand och hon var då 17månader. Jag säger bara det.... BÄSTA VAGNEN!!!! Kolla in varukorgen under... vi fick ner alla strandleksaker, en väska och tre badlakarn utan problem. Det är nästan fullt liggläge och GeKås myggnät passar kanon på Hade inte min kompis haft den så hade jag köpt direkt. Väger inte alls mycket och smidig som bara den att fälla ihop. Nu letarjag efter en passande påse till den som man kan transportera den i (på flyg).
    Någon som har en bild på en sulky köpt på Gekås nyligen? Eller har någon koll på om de är liknande som den som Grymt sa grisen lånat? Pris nu för tiden?
  • ciissii
    memilsmamma skrev 2010-02-07 11:40:45 följande:
    Hej Ska till GeKås på fredag och tänkte köpa det mesta till lill*n där, förutom kläder, någon som vet om det finns babyskydd och om de är bra? Vad finns det till mig, till efter förlossningen, som kan vara bra att köpa?
    Jag var där igår och hittade väldigt mkt bra grejer till h*n. Kollade dock inte efter babyskydd då jag ska hyra från bvc. Men hittade mkt bra sköt saker och söta bäddset och babysitter mm.

Sen hittade jag faktiskt helt okej amminingströjor i olika färger. Dom var väldigt sköna. Sen kollade jag inte efter amningsbh för dom har inte min stl där nere tyvärr men det borde ju finnas :)

Lycka till i letandet.
  • Smultronhjärta
    Du och Jag ver2 skrev 2010-02-07 13:57:46 följande:
    Har de Barbapapa påslakan i "fullstor" storlek??
    Japp det finns
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 13