• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Fru Glad

Hej!
    Jag tänkte åka till Ullared en helg nu i februari el mars.
    Är det risk för köer och/eller mycket folk i varuhuset?
    Kommer det busslass på helgerna?
    Vilken tid på dagen (lö el sön) är bäst att vara där?
    Vet att att det är lågsäsong nu, men undrar alltså hur det är på helgerna.

• Jenny26
    Hallonsnören skrev 2010-02-04 13:11:57 följande:
    Finns det bra utbud med dockor och dockkläder?Priser?Tacksam för svar.
    Jag var där för 2 veckor sedan och då fanns det ganska många dockor. Skrållan, Lillan och så massor av olika bebisdockor. Kläder var det lite sämre med, ca 5 olika till dockor 42-48cm tror jag det var. Kostade ca 50kr om ja ginte minns helt fel.
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • ramone1
    Fru Glad skrev 2010-02-05 08:57:45 följande:
    Hej!Jag tänkte åka till Ullared en helg nu i februari el mars.Är det risk för köer och/eller mycket folk i varuhuset?Kommer det busslass på helgerna?Vilken tid på dagen (lö el sön) är bäst att vara där?Vet att att det är lågsäsong nu, men undrar alltså hur det är på helgerna.
    mina föräldrar var där i fredags och då var det lugnt
  • jloide

tydligen väldigt lugnt nu när det e snö över allt...
    läste det på deras blogg...

vi åker hela familjen nästa vecka å hoppas att det e lika lugnt då!

BF 2010-06-28
  • pyretpå väg

Någon som vet vad bilbarnstolarna kostar?
    Dom som är från ca 15 kg..

Lova och Liam,mina charmtroll.
  • Förstamaj79

Hej!

Någon som vet hur utbudet för mammakläder ser ut just nu?

• winters
    Fru Glad skrev 2010-02-05 08:57:45 följande:
    Hej!Jag tänkte åka till Ullared en helg nu i februari el mars.Är det risk för köer och/eller mycket folk i varuhuset?Kommer det busslass på helgerna?Vilken tid på dagen (lö el sön) är bäst att vara där?Vet att att det är lågsäsong nu, men undrar alltså hur det är på helgerna.
    Enligt bloggen brukar årets första kö vara på klämfredagen vid Kristi himmelfärd. Busslass är det nog inte så mycket med nu. Söndagar brukar vara bättre, men det är nog ingen större risk att åka en lördag nu när det är lågsäsong.
    Oscar 091001
  • emma enhörning
    emma enhörning skrev 2010-02-03 00:20:39 följande:
    Någon som har koll på gardinerna?
    Det verkar visst inte vara det, konstigt... Men är det någon som kanske skulle kunna kolla upp det?

Det är mått på panelgardiner jag är ute efter, deras billiga- 2-pack för 79kr eller 99kr. Längd och bredd!

Tack i så fall du gulliga!
  • Fru Glad
    winters skrev 2010-02-05 18:22:51 följande:
    Enligt bloggen brukar årets första kö vara på klämfredagen vid Kristi himmelfärd. Busslass är det nog inte så mycket med nu. Söndagar brukar vara bättre, men det är nog ingen större risk att åka en lördag nu när det är lågsäsong.
    Tack, då vet jag
  • 78Misan
    emma enhörning skrev 2010-02-06 00:14:55 följande:
    Det verkar visst inte vara det, konstigt... Men är det någon som kanske skulle kunna kolla upp det?Det är mått på panelgardiner jag är ute efter, deras billiga- 2-pack för 79kr eller 99kr. Längd och bredd!Tack i så fall du gulliga!
    Dom är låååånga smidiga att fålla med stryka på fåll som man kan köpa på IKEA. mina smala är väl ca 43 cm breda vet inte då jag har fållat dom men 240cm långa kanske. tror det finns korta oxå men har aldrig tittat efter det. tycker gardinerna håller en bra kvalité. Panelhållarna är ju billiga där oxå
    Längtar efter sommar
Svar på tråden Gekås vol 13