• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • AochJsMamma
    m a m m a skrev 2010-02-10 19:08:06 följande:
    Hej! Ny på familjeliv och Gekås-fan och så hittar man den här tråden Jag undrar om någon har sett Fisher Price garage eller bondgård och vet vad dom kostar? Håller på att skriva långa listan inför nästa besök...
    bägge finns, kostar 379 kr st
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • jojojojojo
    passau skrev 2010-02-10 18:38:14 följande:
    ingen som har koll på wii spel?wii fit eller wii fit plus?
    sist jag va där kostade det 999:- med balansbräda... kommer dock inte ihåg om det va plus eller itne
    BF 2010-06-28
  • m a m m a
    AochJsMamma skrev 2010-02-10 19:11:10 följande:
    bägge finns, kostar 379 kr st
    Oj, tack för mycket snabba svar! Blir till att kolla Maxi innan jag åker... Tack, tack!
  • AochJsMamma
    passau skrev 2010-02-10 20:14:27 följande:
    jag hittade bondgården (150 och garaget (200) på maxi i kungälv för nån vecka sen!
    men oj! Här är de INTE så billiga, kollade senast häromdagen..skumt!! Snacka om BRA pris!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Salander
    sarsparis skrev 2010-02-10 12:16:28 följande:
    Vet inte vad de kostar men de är inget vidare bra, alldeles för mycket stoppning så barnet sitter inte alls skönt i dem då man liksom inte kan sjunka ned, farmor köpte 3 st till sina barnbarn och ingen gillar den.
    Prova att lägga säcken ner, att ha sidan mot golvet. Vi köpte en som var likadan på ett annat ställe. När vi lade den ner funkade den mkt bättre =)
  • Trinis
    sarsparis skrev 2010-02-10 12:16:28 följande:
    Vet inte vad de kostar men de är inget vidare bra, alldeles för mycket stoppning så barnet sitter inte alls skönt i dem då man liksom inte kan sjunka ned, farmor köpte 3 st till sina barnbarn och ingen gillar den.
    Olika då, min son gillar sin jättemycket, men han är bara 1,5

Har för mig att den kostade 299,- kan ha varit 249,-
    Jonathan min älskling
  • Trinis

Någon som varit på gekås en fredag på sistonde, vi ska dit imorgon och jag undrar om det är mycket folk, hoppas att folk fortfarande har lite pengar sen jul

Jonathan min älskling
  • Tvillingmamma

Hej nån som vet ca vad en lära gåvagn kostar??

Svar på tråden Gekås vol 13