• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • passau
    Tvillingmamma skrev 2010-02-11 11:37:08 följande:
    Hej nån som vet ca vad en lära gåvagn kostar??
    billigt på maxi kungälv och i trollhättan när jag har kollar någon 100-lapp för micki eller brio... tror den var svart...
    gekås vet jag itne*L*
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • ramone1
    Trinis skrev 2010-02-11 11:13:22 följande:
    Någon som varit på gekås en fredag på sistonde, vi ska dit imorgon och jag undrar om det är mycket folk, hoppas att folk fortfarande har lite pengar sen jul
    kommer inte va mycke folk
  • This is me
    AochJsMamma skrev 2010-02-11 07:19:11 följande:
    men oj! Här är de INTE så billiga, kollade senast häromdagen..skumt!! Snacka om BRA pris!
    Affärerna rear ut leksakerna nu som blev "över" efter jul. Därför man kan fynda nu :)
  • AAEV
    Tvillingmamma skrev 2010-02-11 11:37:08 följande:
    Hej nån som vet ca vad en lära gåvagn kostar??
    229:- tror jag :)
  • Smultronhjärta
    Sandtrollet skrev 2010-02-11 16:14:21 följande:
    Någon som har koll på när det är påsklov??
    Jag tror att påsklovet är veckan efter påsk dvs v 14 eftersom påsken i år är 2-5 april
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • sarsparis
    Salander skrev 2010-02-11 07:27:26 följande:
    Prova att lägga säcken ner, att ha sidan mot golvet. Vi köpte en som var likadan på ett annat ställe. När vi lade den ner funkade den mkt bättre =)
    Vi har provat på alla möjliga sätt, kusinerna som också fick var sin som är 3 och 5 år gillar den heller inte, 5 åringen sa att det inte gick att gosa i den, vilket jag håller med om.
  • Smultronhjärta
    sarsparis skrev 2010-02-11 18:58:36 följande:
    Vi har provat på alla möjliga sätt, kusinerna som också fick var sin som är 3 och 5 år gillar den heller inte, 5 åringen sa att det inte gick att gosa i den, vilket jag håller med om.
    Jag håller med- säcken är för liten..Köp en Fatboy istället,min son älskar vår
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • kalmar brud
    sarsparis skrev 2010-02-11 18:58:36 följande:
    VAd pratar ni om? Vad är det för säck?
Svar på tråden Gekås vol 13