• Anonym (...)

Sår i underlivet

För ett par månader startade en tjej en tråd med samma namn "Sår i underlivet" och jag var med i tråden då jag hade exakt samma problem.
    Alltså så sprickor i huden där de yttre blygdläpparna går ihop och det KLIAR och det gör ont och när man torkar sig ser det ut som att pappret smulat sig osv..

Jag fick idag reda på att det (eller iaf i mitt fall) handlar om psoriasis!
    Jag sökte nämligen för eksem i hårbotten som visade sig vara psoriasis och efter det har det i underlivet kopplats ihop med det.

Ville starta denna tråden så att ni med samma problem och inte fått svar på vad det är för att ingen vet kan kolla upp om det kanske är psoriasis det också.

• Svar på tråden Sår i underlivet
  • Anonym (Anna)

Hehe jo det är ju deras jobb så.. visst borde det vara lätt

Vad säger man då.. underlivet? Mellan benen? :$

Får jag inte vänta till mensen är över med att ringa?

Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 16:06:48 följande:

Anonym (Anna) skrev 2009-12-08 12:13:19 följande:
    Min erfarenhet är att just kvinnosjukvården har väldigt goa, snälla och hjälpsamma sköterskor/barnmorskor som svarar i telefonen. Sen är ju kvinnors underliv deras vardag och det är inte ett dugg pinsamt eller obekvämt att prata med just dom, vilket det är med andra. Det blir väldigt naturligt så att säga.Du börjar med ditt namn och beskriver dina problem. Sen säger du att du för en tid sen träffade en doktor på din UM. Du fick en salva och att dr. sa att om den inte hjälpte skulle du ringa till KK och hälsa från henne. Den hjälpte inte och nu behöver du hjälp för du blir helt GALEN av den här jättejobbiga klådan.Lycka till Och se nu till att ringa! Har du inte gjort det idag så direkt imorgonbitti! *hytter med fingret *
  • Anonym (,-,-)

Anonym (Anna) skrev 2009-12-08 17:16:02 följande:

Hehe jo det är ju deras jobb så.. visst borde det vara lätt Vad säger man då.. underlivet? Mellan benen? :$Får jag inte vänta till mensen är över med att ringa? Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 16:06:48 följande:
    Jag har nog sagt mellan benen

Nej, du ska ringa nu!!
    Du måste ställa dig i kö, det kan ta upp till 3månader innan du får en tid.
  • Anonym (Anna)

Va allvarligt??
    Åh fan, jag ringer imorgon!

Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 17:23:53 följande:

Anonym (Anna) skrev 2009-12-08 17:16:02 följande:
    Jag har nog sagt mellan benen Nej, du ska ringa nu!!Du måste ställa dig i kö, det kan ta upp till 3månader innan du får en tid.
  • Anonym (,-,-)

Anonym (Anna) skrev 2009-12-08 18:29:08 följande:

Va allvarligt?? Åh fan, jag ringer imorgon!Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 17:23:53 följande:
    Ja det gör du *hytter igen*
  • Anonym (Anna)

Ops jag återkommer när jag ringt!

Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 20:21:43 följande:

Anonym (Anna) skrev 2009-12-08 18:29:08 följande:
    Ja det gör du *hytter igen*
  • Anonym (Anna)

Mm typ

Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 20:24:22 följande:

Typ kl.8.05
  • Anonym (,-,-)

Vad sa dom? (för du har väl ringt... )

• Anonym (Anna)

*vänder huvudet och visslar på en vacker julmelodi*

Anonym (,-,-) skrev 2009-12-09 17:47:36 följande:

Vad sa dom? (för du har väl ringt... )
  • Anonym (,-,-)

Anonym (Anna) skrev 2009-12-09 18:57:35 följande:

*vänder huvudet och visslar på en vacker julmelodi*Anonym (,-,-) skrev 2009-12-09 17:47:36 följande:
    *jagar med grisfösaren*
Svar på tråden Sår i underlivet