Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Blä!)

Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?

Jag har till ,min fasa upptäckt att jag fått analflikar Så jäkla äckligt!
    De måste bort NU! Någon som har tips om läkarmottagning utan någon direkt väntetid där man kan få det fixat? Jag kan inte ha sex innan de är borta!

• Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?
  • Anonym (Blä!)

Det är en jättefin tanke att man duger som man är, och så är det ju självklart.
    Har lite svårt för det här resonemanget att jag inte skulle vara införstådd med att mina barn är viktigare än analflikar? Det behöver inte vara ett motsatsförhållande.
    Jag kan köpa (och köper rätt mycket) böcker till mitt barn och ändå har råd med 300 spänn hos läkaren. Har ett arbete där jag hjälper människor i kris varje dag men jag vill ändå inte lukta illa eftersom jag måste lyfta på hudflikar för att kunna torka mig och ändå inte alltid lyckas.
    I min värld ska man inte behöva ha de problemen. Jag har bristningar på magen och hängiga bröst efter graviditeterna, det är en annan sak eftersom de inte orsakar obehag och är ett mammakvitto (för att vara klyschig).

• Anonym

Varför kan man aldrig bara få svar på sin fråga här på FL? Måste man alltid få ett helt resonemang av någon som tycker man gör fel? Om man inte vet var analflikar snabbast borttages(vilket är det enda TS vill ha svar på) så kanske man kan låta bli att svara helt enkel.

• Anonym

självklart kan man väl bry sig
    har själv haft såna o tog bort dom, ville inte ha dom varken för min egen skull el för nån annans

kontakta din husläkare o få remiss för att ta bort dom
    enkelt ingrepp o inte alls så hemsk
    visst var det pinsamt men men , hellre det än att ha kvar

degiga magar, hängtuttar, analflikar mm mm kanske är ok för vissa men inte för alla

• Anonym (Blä!)
    Anonym skrev 2009-11-28 23:18:02 följande:
    Varför kan man aldrig bara få svar på sin fråga här på FL? Måste man alltid få ett helt resonemang av någon som tycker man gör fel? Om man inte vet var analflikar snabbast borttages(vilket är det enda TS vill ha svar på) så kanske man kan låta bli att svara helt enkel.
    Yes, tack för det!
    (jaaa, jag vet att det är ett diskussionsforum, men just detta är lönlöst att diskutera med mig eftersom jag inte vill ha analflikar och det inte rör sig om en rövhålsblekning eller annat plastikkirurgiskt ingrepp direkt)
  • Anonym

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:53:47 följande:

Jag har också en hel del annat att göra, bland annat två barn. Men jag tycker att jag har tid att offra 40 min av mitt liv för något som kan dels bespara mig känslan av att vara oattraktiv och dels ger mig obehag i form av klåda och svårt att torka mig efter att ha gjort nr 2. Är det även ok att vara urininkontinent eftersom man har annat att tänka på eftersom man är mamma??
    mm, jag tänker ju på hur skönt kommer det att bli att skita efter dom varit där och bränt och skurit???du kommer hålla dig tills du blir förstoppad och sen när du väl måste skita så kommer hemorrojderna tillbaka för du måste ta i tills du svimmar... :P

finns salva, och om du bara har hudflikar så kommer klådan från nått annat, jag har våtservetter när mina flikar är ute och spanar,

inkontinet och analflikar tycker jag inte man kan jämföra,
    men nu framgick det inte av dina tidigare inlägg att du hade klåda och fysiska besvär av dom, du skrev av du ville ta bort dom för att du kände dig oattraktiv och inte ville ha sex, och det anser jag är en usel anledning. men om dom kliar och gör ont så naturligtvis ska du ta bort dom, likväl som om man lider av mycket inkontines så operera,
  • Krätchen

Men herregud!{#lang_emotions_yell}
    Hjälp TS med information om var hon kan ta bort analflikarna, hoppa över moralpredikan.
    Är det såå svårt?

TS;Testa att ringa Sophiahemmet. Googla på intim kirurgi, fanns massor.

Lycka till!

• Anonym

det är inte alls så jobbigt att ta bort dom...fattar inte varför du skriver så?
    kommer inte ihåg att jag hade ont efteråt...

• Anonym (Ac3)
    Anonym skrev 2009-11-28 23:18:02 följande:
    Jag håller med!!
    Det ska läggas in kommentarer om barn i Afrika och att karl´n man lever med är ett svin som inte tycker man duger bla bla bla bla!!!!
    Typiskt FL...

Tyvärr bor jag inte i Stockholm och kan inte svara på Ts fråga men jag kan tipsa om Ac3 på apoteket. Jag hade också hemorojder under graviditeten och använde Ac3 för inte så längesen, och flikarna blev också mindre
    men ge inte upp direkt utan använd det 2-3 ggr /dag i 2 veckor.
    Jag lovar! Det hjälper!!

Lycka till Ts
  • Anonym (Blä!)
    Krätchen skrev 2009-11-28 23:23:48 följande:
    Men herregud!Hjälp TS med information om var hon kan ta bort analflikarna, hoppa över moralpredikan.Är det såå svårt?TS;Testa att ringa Sophiahemmet. Googla på intim kirurgi, fanns massor.Lycka till!
    Sophiahemmet it is! Tack för vettigt svar
    Ställde frågan på ett annat forum och fick svar där att Sophiahemmet hade kort väntetid och att det gick snabbt och smidigt.
  • Anonym

bra då fixar det sig snart då...!

Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?