Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:53:47 följande:
Jag har också en hel del annat att göra, bland annat två barn. Men jag tycker att jag har tid att offra 40 min av mitt liv för något som kan dels bespara mig känslan av att vara oattraktiv och dels ger mig obehag i form av klåda och svårt att torka mig efter att ha gjort nr 2. Är det även ok att vara urininkontinent eftersom man har annat att tänka på eftersom man är mamma??
mm, jag tänker ju på hur skönt kommer det att bli att skita efter dom varit där och bränt och skurit???du kommer hålla dig tills du blir förstoppad och sen när du väl måste skita så kommer hemorrojderna tillbaka för du måste ta i tills du svimmar... :P
finns salva, och om du bara har hudflikar så kommer klådan från nått annat, jag har våtservetter när mina flikar är ute och spanar,
inkontinet och analflikar tycker jag inte man kan jämföra,
men nu framgick det inte av dina tidigare inlägg att du hade klåda och fysiska besvär av dom, du skrev av du ville ta bort dom för att du kände dig oattraktiv och inte ville ha sex, och det anser jag är en usel anledning. men om dom kliar och gör ont så naturligtvis ska du ta bort dom, likväl som om man lider av mycket inkontines så operera,