• Anonym (Blä!)

Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?

Jag har till ,min fasa upptäckt att jag fått analflikar Så jäkla äckligt!
    De måste bort NU! Någon som har tips om läkarmottagning utan någon direkt väntetid där man kan få det fixat? Jag kan inte ha sex innan de är borta!

• Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?
  • Anonym

bra då fixar det sig snart då...!

• Anonym (Blä!)

Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:24:55 följande:

Jag håller med!!Det ska läggas in kommentarer om barn i Afrika och att karl´n man lever med är ett svin som inte tycker man duger bla bla bla bla!!!!Typiskt FL...Tyvärr bor jag inte i Stockholm och kan inte svara på Ts fråga men jag kan tipsa om Ac3 på apoteket. Jag hade också hemorojder under graviditeten och använde Ac3 för inte så längesen, och flikarna blev också mindre men ge inte upp direkt utan använd det 2-3 ggr /dag i 2 veckor.Jag lovar! Det hjälper!!Lycka till Ts
    Tack
    Och tills vidare ska jag prova den Ac3! Nu börjar vi komma någonvart i den här tråden. Stort tack
  • Anonym (så är det.)

Finns det folk som fortfarande inte vet att MAN KAN INTE FÅ ETT ENKELT SVAR PÅ EN ENKEL FRÅGA PÅ FAMILJELIV.

du kan inte ens fråga "vart ringer man om man har brutit benet" på det här stället utan att det blir en diskussion som spårar ur, det blir så när uttråkade mammor med för mycket fritid samlas på ett ställe där alla tror sig veta bäst och mest.

• Anaiah

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:51:29 följande:

Anonym (stolt flik) skrev 2009-11-28 22:47:13 följande: Jag är ganska mån om både mitt inre och yttre, och vill inte ha saker som jag inte finner estetiskt tilltalande om jag inte måste. Min snubbe bryr sig inte,men för mig är det viktigare att jag själv är nöjd med min kropp än att ngn annan är nöjd med den. Det är ju trots allt min kropp Det är jättebra om man känner att det är ok med flikarna, jag önskar att jag kunde känna så för att slippa gå och visa röven för läkaren...
    Men är det inte lite med "analflikar" som det är med hemorrojder - de kommer bara fram när man faktiskt trycker ut dem?

Har inga flikar själv ännu, men som gravid har jag hemorrojder, men de tittar bara fram när jag ska "trycka ut något" så att säga, inte hänger de ute hela tiden i alla fall...
  • Anonym
    Anonym (så är det.) skrev 2009-11-28 23:27:26 följande:
    Finns det folk som fortfarande inte vet att MAN KAN INTE FÅ ETT ENKELT SVAR PÅ EN ENKEL FRÅGA PÅ FAMILJELIV.du kan inte ens fråga "vart ringer man om man har brutit benet" på det här stället utan att det blir en diskussion som spårar ur, det blir så när uttråkade mammor med för mycket fritid samlas på ett ställe där alla tror sig veta bäst och mest.
    Hahaha . Ja, det är väl så.
  • Anonym (Blä!)

Anonym (så är det.) skrev 2009-11-28 23:27:26 följande:

Finns det folk som fortfarande inte vet att MAN KAN INTE FÅ ETT ENKELT SVAR PÅ EN ENKEL FRÅGA PÅ FAMILJELIV.du kan inte ens fråga "vart ringer man om man har brutit benet" på det här stället utan att det blir en diskussion som spårar ur, det blir så när uttråkade mammor med för mycket fritid samlas på ett ställe där alla tror sig veta bäst och mest.
    Och jag är en usel mamma som vill bli av med mina analflikar.
    Usch och fy
  • Anonym (Blä!)
    Anaiah skrev 2009-11-28 23:28:31 följande:
    Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:51:29 följande:
    Men är det inte lite med "analflikar" som det är med hemorrojder - de kommer bara fram när man faktiskt trycker ut dem?Har inga flikar själv ännu, men som gravid har jag hemorrojder, men de tittar bara fram när jag ska "trycka ut något" så att säga, inte hänger de ute hela tiden i alla fall...
    Så var det för mig då jag var gravid, men efter graviditeten så har de gått tillbaka och fylls liksom inte på igen. Kvar är de där tomma flikarna, och de hänger där hela tiden
  • Anaiah

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 23:26:33 följande:

Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:24:55 följande: Tack Och tills vidare ska jag prova den Ac3! Nu börjar vi komma någonvart i den här tråden. Stort tack
    Xyloproct är toppen också, blodkärlssammandragande salva med kortison och bedövande i ett - skitbra (bokstavligen )!
  • Anaiah

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 23:30:20 följande:

Så var det för mig då jag var gravid, men efter graviditeten så har de gått tillbaka och fylls liksom inte på igen. Kvar är de där tomma flikarna, och de hänger där hela tiden
    Trist Ja, men då var det ju bra att några här visste vart du kunde vända dig för att få hjälp i alla fall
  • Anonym (Ac3)

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 23:26:33 följande:

Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:24:55 följande:
    Tack Och tills vidare ska jag prova den Ac3! Nu börjar vi komma någonvart i den här tråden. Stort tack
    you´re welcome

sen tror jag inte det är nån värre operation, som nån skrev heller...
    är det inte så att dom stryper blodtillförseln till flikarna bara...?
    Visst, det kommer säkert göra ont att gå och "bygga björnar" ett tag efteråt, men det är nog inte värre än att göra det när man har hemorojder!!
Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?