• Anonym (Blä!)

Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?

Jag har till ,min fasa upptäckt att jag fått analflikar Så jäkla äckligt!
    De måste bort NU! Någon som har tips om läkarmottagning utan någon direkt väntetid där man kan få det fixat? Jag kan inte ha sex innan de är borta!

• Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?
  • Anaiah
    Henrik34 skrev 2009-11-29 00:00:10 följande:
    Nej du Analiah jag undrade mest. Har själv haft rojder men aldrig fått flikar av dem.
    Men på vilket sätt var din fråga om de fladdrade relevant? Är inte det en högst personlig fråga? Och dessutom ganska okänslig...
  • BlommyNess12
    Anaiah skrev 2009-11-28 23:28:31 följande:
    Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:51:29 följande:
    Men är det inte lite med "analflikar" som det är med hemorrojder - de kommer bara fram när man faktiskt trycker ut dem?Har inga flikar själv ännu, men som gravid har jag hemorrojder, men de tittar bara fram när jag ska "trycka ut något" så att säga, inte hänger de ute hela tiden i alla fall...
    Jag föddes med en analflik, det du
    Min sitter utanför hela tiden.
    Har en hemorrojd nu efter graviditen som sitter inombords så att säga, och där kan jag tänka mig att det blir en rejäl flik när den gått ner. Men den är inte öm, eller blöder längre iaf.
  • Henrik34
    Anaiah skrev 2009-11-29 00:03:01 följande:
    Men på vilket sätt var din fråga om de fladdrade relevant? Är inte det en högst personlig fråga? Och dessutom ganska okänslig...
    och? Är inte analflikar och rojder känsligt ämne? Sitter du på jobbet o pratar analflikar men om någon frågar om de fladdrar så går du balubas?
  • Anaiah
    BlommyNess12 skrev 2009-11-29 00:05:27 följande:
    Jag föddes med en analflik, det du
    Inte illa pinkat! Själv sitter man väl här efter nästa förlossning med både en eller två flikar, fast å andra sidan är jag inte så mycket för "bakifråntagning" så jag kommer förhoppningsvis inte ha så många estetiska bekymmer med dem
  • Anaiah
    Henrik34 skrev 2009-11-29 00:08:34 följande:
    och? Är inte analflikar och rojder känsligt ämne? Sitter du på jobbet o pratar analflikar men om någon frågar om de fladdrar så går du balubas?
    Hmm, jag fattar nog inte dig riktigt. Jag ser inte relevansen i att fråga om flikarna fladdrar eller inte, det var liksom inte det som TS undrade över eller gick in på. Hon är ju obekväm med det rent estetiska, huruvida de fladdrar är ju inte på något sätt vidkommande för diskussionen och i alla fall JAG tycker det är okänsligt av dig att ställa en sådan fråga eftersom det inte spelar in i problemet utan är något som bara du av någon anledning är intresserad av. Jag tycker det känns suspekt och oseriöst, men du får gärna rätta mig om jag har fel.
  • Henrik34
    Anaiah skrev 2009-11-29 00:15:59 följande:
    Hmm, jag fattar nog inte dig riktigt. Jag ser inte relevansen i att fråga om flikarna fladdrar eller inte, det var liksom inte det som TS undrade över eller gick in på. Hon är ju obekväm med det rent estetiska, huruvida de fladdrar är ju inte på något sätt vidkommande för diskussionen och i alla fall JAG tycker det är okänsligt av dig att ställa en sådan fråga eftersom det inte spelar in i problemet utan är något som bara du av någon anledning är intresserad av. Jag tycker det känns suspekt och oseriöst, men du får gärna rätta mig om jag har fel.
    Hon är ju anonym för tusan! Inte direkt att jag bett henne visa rumpan och dra en salut med flikarna!
    Jag undrade bara om de fladdrar när man fiser.
  • ThisIsMe
    Anaiah skrev 2009-11-29 00:03:01 följande:
    Om du läser inlägg #37 så ser du att TS inte är riktigt lika känslig som du. alltså ingen fara på taket!
  • Anaiah
    Henrik34 skrev 2009-11-29 00:19:24 följande:
    Jag undrade bara om de fladdrar när man fiser.
    Men vad spelar det för roll?
    ThisIsMe skrev 2009-11-29 00:23:07 följande:
    Om du läser inlägg #37 så ser du att TS inte är riktigt lika känslig som du. alltså ingen fara på taket!
    Tur det! Själv känner jag att det är som sagt suspekt när någon ställer en sådan irrelevant fråga i ämnet. Det är ju faktiskt "känsliga rummet" det här, inte "sandlådan".
  • ThisIsMe
    Anaiah skrev 2009-11-29 00:27:15 följande:
    Men vad spelar det för roll?

Tur det! Själv känner jag att det är som sagt suspekt när någon ställer en sådan irrelevant fråga i ämnet. Det är ju faktiskt "känsliga rummet" det här, inte "sandlådan".
    Misstänksam? Vad är det du misstänker?
  • Anonym (just d)
    Anonym skrev 2009-11-28 23:18:02 följande:
    Varför kan man aldrig bara få svar på sin fråga här på FL? Måste man alltid få ett helt resonemang av någon som tycker man gör fel? Om man inte vet var analflikar snabbast borttages(vilket är det enda TS vill ha svar på) så kanske man kan låta bli att svara helt enkel.
    Så jäkla sant!!!! Inga raka svar, bara en massa utlägg om allt annat än det ts frågar om! Bra skrivet!

Tyvärr har jag inget bra svar själv
Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?