• Anonym (Blä!)

Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?

Jag har till ,min fasa upptäckt att jag fått analflikar Så jäkla äckligt!
    De måste bort NU! Någon som har tips om läkarmottagning utan någon direkt väntetid där man kan få det fixat? Jag kan inte ha sex innan de är borta!

• Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?
  • Henrik34

Vad är analflikar? Låter som blygdläppar vid hålet som fladdrar när man pruttar. ??? Är det som hemorojder?

• Anaiah
    Henrik34 skrev 2009-11-28 23:34:23 följande:
    Vad är analflikar? Låter som blygdläppar vid hålet som fladdrar när man pruttar. ??? Är det som hemorojder?
    Du kan väl läsa tråden, så lång är den inte
  • Henrik34
    Anaiah skrev 2009-11-28 23:36:23 följande:
    Du kan väl läsa tråden, så lång är den inte
    Sant. läste det nu. Tomma drojder kan man väl säga. Fladdrar de då?
  • Anonym (Ac3)
    Anaiah skrev 2009-11-28 23:31:44 följande:
    Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 23:26:33 följande:
    Xyloproct är toppen också, blodkärlssammandragande salva med kortison och bedövande i ett - skitbra (bokstavligen )!
    jag slet med Xyloproct i flera år innan Ac3 fanns på marknaden, och för mig funkade det aldrig riktigt bra... I brist på annat smörjde jag och smörjde och smörjde och visst blev det väl lite bättre men så fort jag hoppade över nån dag så va det lika illa igen
    Med Ac3 behöver man inte ens smörja, man trycker in det så får det verka under dan. och efter 2 veckor: Poff! Borta!!

Men jag vet fler som gillar Xyloproct så den är säkert bra, fast med mig klickade det inte riktigt...
  • Anonym (Ac3)
    Henrik34 skrev 2009-11-28 23:37:53 följande:
    Ha ha haha!!
    Mina kunde inte fladdra...
  • Anonym (så är det.)

klart dom fladdrar.....låter som en bongotrumma med jag fiser......:P

• Anonym (Blä!)

Om de ändå kunde fladdra så att man kunde göra konster med dem

• Anaiah
    Henrik34 skrev 2009-11-28 23:37:53 följande:
    Försöker du göra dig lustig på TS bekostnad eller är du bara lite trög?
  • Henrik34
    Anaiah skrev 2009-11-28 23:58:52 följande:
    Försöker du göra dig lustig på TS bekostnad eller är du bara lite trög?
    Nej du Analiah jag undrade mest. Har själv haft rojder men aldrig fått flikar av dem.
  • Anaiah

Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:39:42 följande:

jag slet med Xyloproct i flera år innan Ac3 fanns på marknaden, och för mig funkade det aldrig riktigt bra... I brist på annat smörjde jag och smörjde och smörjde och visst blev det väl lite bättre men så fort jag hoppade över nån dag så va det lika illa igen Med Ac3 behöver man inte ens smörja, man trycker in det så får det verka under dan. och efter 2 veckor: Poff! Borta!! Men jag vet fler som gillar Xyloproct så den är säkert bra, fast med mig klickade det inte riktigt...
    Sant, Ac3 är verkligen enkelt att använda. Jag körde med Ac3 efter första förlossningen och jag tyckte också det var toppen då. Det smörjde ju bra också så man behövde aldrig riktigt ta i, plus att det lugnade irritationen. Xyloproct har ju kanske en lite annan funktion. Vet du om Ac3 också är blodkärlssammandragande på samma sätt som Xyloproct?
Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?