• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • Anonym

En gång blev jag slickad och precis när jag kom la jag världens PRUTT.
    Jag tror han nästan dog. Och jag med.

• KataStråf

Jag har lyckats prutta mig igenom en hel sexakt, var berusad och magen var full av luft efter den fettiga pizzan och en flaska cola. Men jag var för full för att bry mig och killen fortsatte i godan ro :p till sist blev jag snustorr, trött och illamående av alkoholen så jag sa åt honom att sluta. Sen tog jag på mig och gick.

Det var många år sen :). Sedan dess vet jag bättre och magen är i trim haha.

• KataStråf
    KataStråf skrev 2009-12-01 13:49:58 följande:
    Jag har lyckats prutta mig igenom en hel sexakt, var berusad och magen var full av luft efter den fettiga pizzan och en flaska cola. Men jag var för full för att bry mig och killen fortsatte i godan ro :p till sist blev jag snustorr, trött och illamående av alkoholen så jag sa åt honom att sluta. Sen tog jag på mig och gick. Det var många år sen :). Sedan dess vet jag bättre och magen är i trim haha.
    Var inte speciellt aktiv heller, låg bara på rygg och särade. Stackars killen men men.
  • Mariohn

Första gången med mitt X. Jag vet inte varför men någonstans i början började jag fnissa hysteriskt och kunde inte sluta. Jag vet än idag inte åt vad och det slutade i fiasko medan jag dog av garv. Vi hade kasst sex i 2 år efter det. Det gick aldrig att glömma.

• Natie

När jag däckade under själva sexet med ett ex ;P jag låg väl som en döfisk i sängen och snarkade eller nått. Men han fick fan skylla sig själv, de 6milen hem från festen borde ju ha visat i vilket tillstånd jag var + alla kräkpauserna.

Haha GUD vilken fjortis jag måste ha varit/framställt mig som. Tur att han kände mig väl och kunde bortse från den där gången ^^

• Natie

Och ja som många andra har skrivit, dom gånger man inte är så jättesugen men har sex ändå och ligger med tankarna på typ vilken mat man ska göra till middag dagen efter.

• Anonym (nr)
    Anonym skrev 2009-12-01 13:14:44 följande:
    Jag minns en gång när jag var.. 16 tror jag. Blev påsatt bakifrån av en pojkvän. Mitt i akten frågar jag honom "Är det jämn eller ojämn vecka nu? Jag tänkte på vilken sal vi har gympa i denna veckan" Han mumlade nått med "det kan vi väl ta sen".. Hahah, det är rätt kul faktiskt.
    *ASG*
  • Anonym (:-o)

Om jag var sa dalig rent fysiskt vet jag inte, men jag har betett mig illa i samband med sex.

Jag hade dejtat en kille ett tag och jag markte att han var kar i mig medan jag visste att det inte kunde bli nat, sa jag beslutade mig for att gora slut. Jag akte hem till honom for att beratta for honom. Han var en av de dar killarna som skulle kunnat vara skitdalig i sangen eftersom han hade en jatteliten snopp som det tog laaang tid att fa hard (trots att han bara var 23) och som sedan inte kunde halla pa mer an i nagra sekunder. Men han hade kompenserat detta otroligt val genom att vara varldens basta forspel. Jag har fortfarande inte traffat en kille som varit battre pa att smeka, kyssas och slicka an han och han sag alltid till att jag fick orgasm. Sa nar jag kom hem till honom kunde jag inte motsta honom. Jag tankte "han vet ju inte att detta ar sista gangen, han blir ju glad av att ha sex". Men efter att jag kommit (men inte han) kom jag pa syftet med besoket och borjade forklara att jag inte trodde att det var sa bra att vi traffades mer. Jag kan bara tanka mig vilket svin han maste tyckt att jag var!

• Anonym (flippa)

Måste ha varit när jag var tillsammans med min fd, blev kissnödig under akten och kilade iväg på toa, för att sedan fastna där inne med en inredningstidning istället för att gå tillbaka till honom fortsätta ha sex.. var nog inte så engagerad där känner jag..

• Anonym (Otroligtroligt..)

Jag är åthelvete kass när den jag ligger med också är det
    Alltså när han inte tar någon hänsyn till hur jag vill ha det, även om jag faktiskt talar om det! Då är det svårt att vara engagera sig i den andre, så att säga.

En parentes:
    Killar med stora snoppar verkar vara de sämsta "älskarna". De tror att det räcker.
    "Titta här, på min kuk, vad stor den är, nu pussar jag dig en gång på kinden, gnuggar lite snabbt mellan dina ben och sedan trycker in den. För du är väl störtkåt nu va?!"
    Typ

Och vid sådana lägen blir alltså inte jag heller särskilt "bra" i sängen!

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?