Anonym (äckel!) skrev 2009-11-30 18:25:57 följande:
Äckelvarning!: Var på krogen med vännerna. Där står han, en kille jag flirtat med år tidigare. Vi hade inte setts på 3 år och nu tänkte jag att jag skulle få med honom hem. Jag drack mängder med sprit för att riktigt våga släppa på alla hämningar. Raggandet gick super snart var vi hemma hos honom. Jag var stupfull, han var inte riktigt lika full tyvärr. Vi får av oss alla kläder och när han väl ska föra in den tar det liksom stopp. Han försöker igen och igen och jag fattar verkligen inte. Han fick in lite mer än ollonet men sen tog något emot. Då minns jag plötsligt att jag har mens och har inne en tampong. Jag kan verkligen inte med att säga något men när han drar ut den igen har tampong snöret fastnat runt ollonet på honom och han lyckas dra ut hela tampongen som nu blodig och äcklig dinglar runt hans snopp. Jag sprang och låste in mig på toaletten. Det tog lång stund innan jag kom ut. Jag tog mina kläder och sprang. Utan ny tampong inne! Gick rätt bra ändå, idag är vi gifta med 2 barn men det tog ett bra tag innan jag såg honom igen. Han skrattar gott åt detta idag, inte jag. Inte än!
Fyyyy vad pinsamt! Tur att det inte gick så långt för min del!