Jag var sämst i HELA VÄRLDEN en gång när jag var kanske 19-20. Var ute med jobbet och drack öl, och det hade väl varit på gång med en av killarna där ett tag.
Eftersom jag var nyast på jobbet blev det så att de andra ville bjuda mig på en massa hela kvällen, och vid stängningsdags var jag fantastiskt full.
Naturligtvis fick jag den briljanta idén att förföra den där killen, skithet skulle jag vara, hade jag tänkt!
Vi gick hem till honom och hamnade i sovrummet, och jag gjorde väl så gott jag kunde fast jag började känna mig liksom lite sömnig. Han fick göra grovjobbet, och precis när vi skulle byta håll kände jag att jag behövde spy GENAST. Jag sprang ut i badrummet, spydde med all kraft i handfatet och insåg att det hade blivit stopp. Orkade inte rulla ut toarullen och försöka torka, så jag la i hela i handfatet och började leta tandkräm (jag skulle ju vara skithet igen när jag kom ut).
Men vad gör man med en nedkräkt toarulle? Tja, man kan ju alltid kasta ut den genom fönstret. Bara det att den såklart landade på grannarnas balkong (mitt i sommaren var det, och grannarna hade fest).
Det har ingen aning om hur jag tog mig därifrån eller när, men numera försöker jag att påminna mig själv om den kvällen när jag blir full och vill ta av mig byxorna.
Skriver anonymt av uppenbara skäl.