• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • multivitaminjuice

Första gången var jag av försåtliga skäl riktigt kass i sängen, vågade knappt ta killen på kuken osv, kudos till killen som dock försökte göra det bra ändå, han visste ju inte ens att det var första gången för mig, måste ha trott att jag var en riktigt hämmad tjej.

Sen har det väl hänt vid andra tillfällen att man legat som en död sill, ofta har det berott på saker som fylla, trötthet eller dålig motivation, när jag vill kan jag dock vara grym i sängen :P.

• Anonym (tizer)
    Zack o Bella skrev 2009-11-30 12:17:34 följande:
    Sög du eller petade tänderna?Anonym (tizer) skrev 2009-11-30 12:16:17 följande:
  • Anonym (h)
    Anonym skrev 2009-11-30 12:09:56 följande:
    har ju redan skrivit när jag var heelt sämst i den förra tråden men jag kör väl en repris...Det absolut sämsta måste ha varit jag själv när jag blev uppraggad av dåvarande presidenten i Brödraskapet.Jag dissade han några gånger under kvällen och försökte va cool men eftersom jag blev lite smickrad och gillar bad boys så kunde jag inte låta bli att följa med hem.Till saken hör att jag var så jävla full (han med hoppas jag) och när han skulle köra in kuken så minns jag att jag tänkte "jävlar va stor den är" och sen fick jag black-out. Vaknade tidigt morgonen efter och mindes inte om vi knullat eller om jag däckat innan han fick in den eller om jag till och med somnat mitt i hehe.Jag smet hem innan han vaknade, men tro mig, han ringde dan efter! hahaha. Han måste ha varit bra tänd på mej fast jag bar mig åt som en idiot. Garvar så jag håller på att dö när jag skriver hahha.Jag kan ju tillägga att jag vaknade sådär tidigt på morgonen av att jag fes jättehögt så jag väckte mig själv, haha, tur att han inte vaknade...
    Hahahaha!
  • Freddan

Kan väl avslöja ett mindre lyckat sexäventyr. Bearbetade en tjej på en dejtingsajt under en längre tid och vi pratade ofta och mycket om sex. Till slut hade jag lyckats charma henne tillräckligt för att en träff. Hon skulle komma hem till mig och stanna kvar hela helgen och vi skulle helt enkelt ha ett rejält sexäventyr.

Jag städade, planerade mat, bytte lakan etc etc. Jag var otroligt laddad och befann mig i ett otroligt förväntasfullt kåt tillstånd. Jag skulle möta henne på tågstation. Väl där var det hon som hittade mig först och när jag såg henne så rasade allt. Hon var inte vad jag hade förväntat mig. Inte i närheten. Tvärtom så långt ifrån man kunde komma. Jag hade helt enkelt lurat mig själv och byggt upp en falsk bild av henne.

Men jag kände ändå ett ansvar att hålla vad jag lovat plus att hon åkt tåg en satans massa timmar, så jag tänkte att det här kanske går att lösa på ngt sätt. Men icke. Trots fyra försöka under helgen så blev det totalt fiasko. Jag kunde helt enkelt inte leverera. Inte ens halvleverera.

Hon åkte hem på lördagen istället för söndagen.

• Me o Mike

Kom på en till sak. Men ändå så var det ju HANS fel att jag blev kass!!

Av någon konstig anledning så hade vi pratat om snoppar innan vi haft sex och av någon ännu konstigare anledning så hade han sagt sin stl!!!

Kan säga som så att han LJÖG kraftigt!! När jag märkte att den inte var 16 cm som han sagt utan att den var 3 cm så fick jag ju vansinnig magknip helt huxflux
    Så när han ligger aständ så sa jag att jag var gasig och hade ont!!

• Anonym
    Freddan skrev 2009-11-30 12:13:07 följande:
    Tunga grejer när man vaknar av sin egen fis ljudvolym...
    Haha jag dricker ju ö lmed dom tuffa grabbarna så det blir mycket kolsyra under en kväll. Drinkar och vin är till för dom finare brudarna haha
  • Anonym (verkligen)

Jag var sämst i HELA VÄRLDEN en gång när jag var kanske 19-20. Var ute med jobbet och drack öl, och det hade väl varit på gång med en av killarna där ett tag.

Eftersom jag var nyast på jobbet blev det så att de andra ville bjuda mig på en massa hela kvällen, och vid stängningsdags var jag fantastiskt full.
    Naturligtvis fick jag den briljanta idén att förföra den där killen, skithet skulle jag vara, hade jag tänkt!

Vi gick hem till honom och hamnade i sovrummet, och jag gjorde väl så gott jag kunde fast jag började känna mig liksom lite sömnig. Han fick göra grovjobbet, och precis när vi skulle byta håll kände jag att jag behövde spy GENAST. Jag sprang ut i badrummet, spydde med all kraft i handfatet och insåg att det hade blivit stopp. Orkade inte rulla ut toarullen och försöka torka, så jag la i hela i handfatet och började leta tandkräm (jag skulle ju vara skithet igen när jag kom ut).

Men vad gör man med en nedkräkt toarulle? Tja, man kan ju alltid kasta ut den genom fönstret. Bara det att den såklart landade på grannarnas balkong (mitt i sommaren var det, och grannarna hade fest).

Det har ingen aning om hur jag tog mig därifrån eller när, men numera försöker jag att påminna mig själv om den kvällen när jag blir full och vill ta av mig byxorna.

Skriver anonymt av uppenbara skäl.

• Anonym (fisk)

Tja, mitt bidrag är väl att jag somnade mitt i akten en gång. Hon låg still som en död fisk hela tiden och jag tröttnade väl antagligen och slocknade... vi var båda rätt packade också

• Freddan

Det har en rätt seg tråd. Några som somnat mitt i akten. Några som spytt. Svår det här med självrannsakan. Det kanske är lättare att skylla kass sex på andra eller så kanske det bara är tjatigt med en till tråd på samma tema.

• Anonym (ojsan)

En gång efter en krog runda, skulle jag suga av min sambo, bara det att jag alltid får övernaturliga krafter när jag är full (tror jag i alla fall) ;) Så Jag tar hans kuk låååångt ner i halsen sen spyr jag helt enkelt över hela hans mage och ner i hans knä :P

En gång var jag gravid o han dunkar på mig bakifrån och jag blev sjukt illamående och slänger mig ur sängen och ska till badrummet, bara det att jag inte hinner fram utan spyr i hallen och över hela toa golvet. Jag har stark kräk fobi och vägra ens vara inärheten av spyan och bara grät. så från att han dunka på mig i ena sekunden till att ligga på knä o torka spya är inte så trevligt kanske!

Jag hade också urinvägsinfektion engång och var ju alltid kissnödig även om det bara kom en droppe eller så. Vi skulle ha sex o jag har medecinerats ett tag. Känner att jag MÅSTE kissa igen, men ville inte avbryta så tänkte att jag kan lite diskret släppa ut den droppen.
    Bara det att medecinen uppenbarligen börjat fungera! så jag råka kissa några dl på han :O Har nog aldrig skämt så mycket i mitt liv

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?