• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • Anonym (sc)

Jag var tillsammans med en kille en gång för många år sen. Vi skulle åka utomlands och klockan ringde 04:30.
    Killen blev sugen på en snabbis innan vi gick upp.
    Han började smeka mina bröst.. Och jag somnade om..
    Var såå trött!!
    Han väckte mej och gjorde ett nytt försök.. Samma sak igen.
    Då blev han sur och gick upp..
    Blev inget förrän vi var framme efter flygresan, men då var morgonens försök glömmt.

Med en annan kille spydde jag..
    Vi hade varit ute och festat kvällen innan, och sen på morgonen satte han på mej bakifrån. DÅ kände jag plötsligt att jag mådde illa, och rusade helt enkelt upp och in på toa..

• typexempel
    Freddan skrev 2009-11-30 12:06:14 följande:
    Det där har jag aldrig fattat...går det verkligen att pilla in kuken?
    Jag vet inte hur det är för andra, men jag hade uppenbarligen kapacitet för att lyckas med det. Kom in, tänkte att nu borde det väl trigga igång ett praktstånd men det lyckades inte heller, hade granbarr som stacks både i röven och på knäna, sen att det var typ 2 grader ute hjälpte inte direkt till.
  • Clobberella
    Freddan skrev 2009-11-30 12:05:25 följande:
    Så du var typ ditt sämsta varje gång du hade sex med ditt ex?!
    Ja, jag var väl bra en gång som jag kan minnas, och det var när han lät mig bestämma lite... fast jag vet inte om han kanske tyckte att sexet var bättre än vad jag tyckte, jag fejkade jämt och han verkade gå på det...

Till mitt försvar kan sägas att jag var oskuld när vi träffades, så det var han som "lärde upp mig"
  • Me o Mike

Ja precis. Det är därför jag inte skriver nåt!

Freddan skrev 2009-11-30 12:07:16 följande:
    Zack o Bella skrev 2009-11-30 12:06:17 följande:
    Ja, fast nu handlar det om självförvållade misslyckanden. :)
  • Mary Jo

haha! när jag o en kille bestämde oss för att ha sex mitt ute i vintern! Det var typ -25 grader o han måste ha fryst som fan. jag gav upp efter ett tag för jag höll på att frysa ihjäl!! så jag gick! hahahah! ..

• Anonym

har ju redan skrivit när jag var heelt sämst i den förra tråden men jag kör väl en repris...

Det absolut sämsta måste ha varit jag själv när jag blev uppraggad av dåvarande presidenten i Brödraskapet.

Jag dissade han några gånger under kvällen och försökte va cool men eftersom jag blev lite smickrad och gillar bad boys så kunde jag inte låta bli att följa med hem.

Till saken hör att jag var så jävla full (han med hoppas jag) och när han skulle köra in kuken så minns jag att jag tänkte "jävlar va stor den är" och sen fick jag black-out. Vaknade tidigt morgonen efter och mindes inte om vi knullat eller om jag däckat innan han fick in den eller om jag till och med somnat mitt i hehe.

Jag smet hem innan han vaknade, men tro mig, han ringde dan efter! hahaha. Han måste ha varit bra tänd på mej fast jag bar mig åt som en idiot. Garvar så jag håller på att dö när jag skriver hahha.

Jag kan ju tillägga att jag vaknade sådär tidigt på morgonen av att jag fes jättehögt så jag väckte mig själv, haha, tur att han inte vaknade...

• Freddan
    Anonym skrev 2009-11-30 12:09:56 följande:
    Jag kan ju tillägga att jag vaknade sådär tidigt på morgonen av att jag fes jättehögt så jag väckte mig själv, haha, tur att han inte vaknade...
    Tunga grejer när man vaknar av sin egen fis ljudvolym...
  • Me o Mike

hahaha ja det har hänt mig med!

Freddan skrev 2009-11-30 12:13:07 följande:
    Tunga grejer när man vaknar av sin egen fis ljudvolym...
  • Anonym (tizer)

När jag i 2 veckors tid flörtat med en kille(på en semesterort) och när vi väl kommer till skott så bangar jag för att hans snopp är minimal. Så jag suger "bara" av honom.Usel avsugning.{#lang_emotions_surprised}Mitt första ONS.

• Me o Mike

Sög du eller petade tänderna?

Anonym (tizer) skrev 2009-11-30 12:16:17 följande:

När jag i 2 veckors tid flörtat med en kille(på en semesterort) och när vi väl kommer till skott så bangar jag för att hans snopp är minimal. Så jag suger "bara" av honom.Usel avsugning.Mitt första ONS.
Svar på tråden När var du världens sämsta knull?