Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Unga mödrar Danmark

Jag tycker att Hannah ska sluta röka. Hennes dotter har redan haft andningsuppehåll och ligger på sjukhus för det. Det enda man såg hannah göra när hon vara gravid var att tjata om nästa cigg. Så JO hon behöver absolut hjälp innan hon tar livet av den lilla. 

• Anonyhm
    Ts Mamma skrev 2010-05-27 12:24:03 följande:
    Jag håller med att hon borde sluta röka, men jag kan förstå varför hon röker (nej, jag är inte rökare) med den pressen hon lever under så kan det inte vara helt lätt och hur som helst så väljer hon sin dotter FÖRE cigaretterna och om röka är det värsta hon gör ser jag det inte som ett argument att sätta henne på ett hem för unga Mammor...
    Jag anser inte att hon sätter sin dotter före faktiskt. Jag har aldrig hört henne ens prata om att försöka sluta och när hon håller sin gråtande dotter sitter hon och svär över att hon är så stressad och borde få gå och röka. Som om dottern skriker för att hindra henne på jävelskap. Men du har rätt. Det är inte skäl nog att sätta henne på hem. Dessutom begriper jag inte varför de gafflar om att hennes mamma hjälper till. Och liksom? Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att bebisen har folk omkring sig som tar hand om henne och älskar henne. Om det sedan är en mormor och inte en pappa spelar ingen roll. 
  • Anonyhm
    malung86 skrev 2010-05-27 12:28:45 följande:
    Jag har reagerat över att många i serien rökt/röker och att de röker inomhus.
    Speciellt sjukt tycker jag det är när de pratar om hur mycket de oroar sig över barnets hälsa samtidigt som de storröker inomhus och är gravida. Minns inte vem av dem det var som var på UL och var kallsvettigt orolig för bebisens hälsa och sedan rusade ut och rökte efteråt. Det känns bara så fel. 
  • Anonyhm

Vadå är peter inne på sin tredje mamma i programmet nu??

• Anonyhm

Men fy fan vad patetiskt. han vill ju bara vara med i TV. Och hur jävla blåsta är inte mammorna då ?

• Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 11:58:13 följande:
    öhhh varför skulle jag tröttna

jag tycker ni är elaka som hugger på en tjej (stine) som inte kan försvara sig
    Varför kan hon inte försvara sig? Har hon inte internet? 
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:05:10 följande:
    varför ska jag tipsa henne??
    jo hon har internet
    ja om detta är en fri tråd då ska ni inte ta illa upp om jag berättar att hon får en son i unga mödrar ikväll
    Nej det skiter jag fullständigt i faktiskt. Men ditt behov av att förstöra för folk som följer serien är patetiskt och pinsamt. 
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:15:38 följande:
    vi blev vänner på FB i förrgår...så kom inte med det skitsnacket okej...
    Vad fint att ni blev "vänner på fb". Känner ni inte varandra eller? Du vill bara ha henne på facebook fast ni aldrig har träffats? hahahaha
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:15:38 följande:
    vi blev vänner på FB i förrgår...så kom inte med det skitsnacket okej...
    Hur länge säger lagen att man måste ha varit kompisar på FB innan man får tipsa varandra om saker? :´)
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:19:57 följande:
    jag söker väl inte uppmärksamhet bara för att jag skriver fritt

och vi skaffade också barn 2 innan våran äldsta var ute ifrån blöjorna inget fel i det okej

vårat första var inte blöjfri förrän 3 1/2år gammal och han fick sin lillebror exakt ett år innan blöjorna försvann på han är väl inget fel att skaffa barn tätt,,våran yngsta har blöjor och vi jobbar på 3:e barnet inget fel där heller
    Jag tror inte att någon är intresserad faktiskt.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark