-
Hahahaha jag garvade också åt det. Den där blicken har jag morgonen efter en hård fest.klumpfh skrev 2010-06-10 19:10:02 följande:Jag höll på å garva sönder mig när hon tvilling mamman sa när han har den blicken så blir jag påmind vad jag föll hos honom. Så filmade de honom och han såg ut som han tagit lite för mycket sömntabletter hahaha -
BraNyfiken gul skrev 2010-06-10 19:15:18 följande:har firat vår nyblivna 2-åring hemma och har inte sett dagens avsnitt... ska kika på play senare i helgen...
men hur gick det för Hanna??
Hon får behålla sin flicka och stanna kvar och få hjälp ett tag till. Dessutom sade hon SJÄLV att hon såg fram emot att kunna bo själv så att hennes mamma inte skulle ta över för mycket. Jag är grymt stolt över henne
-
Då kan jag skriva Grndsaölkoj och kräva att det ska uttalas "Anonyhm". Vill man att folk ska uttala ens namn rätt så stavar man det rätt.annakohler skrev 2010-06-11 17:57:33 följande:inte mina problem tyvärr men hon stavas så och uttalar det på samma vis som rebecka -
Men vad var det för jävla pucko de hade släpat fram idag?? Hon vill inte ha en pojke så till den milda grad att hon inte ens blir glad över att få höra att barnet är friskt!! Det var det enda som rörde sig i mitt huvud inför RUL. Jag ville bara veta att bebisen i min mage mådde bra. Visst får man önska men om man önskar sig ett kön så jävla intensivt att man blir direkt förkrossad och bara kan tänka på att försöka igen om det inte blir "rätt" då är man fan inte mogen för barn.
För övrigt höll jag andan när de lät sin son stå på huvudet ner i sängen med haklappen fastknuten runt halsen osv. När pojken blev arg och slog på saker var det ingen som frågade vad det var....Vart fan är soc här?? Upptagna med att klaga på Hannas mobil?? -
Så för att du har haft ätstörningar finns det inget folk som låtsas vara sjuka? Fint resonerat. Men inte logiskt.annakohler skrev 2010-06-15 09:19:49 följande:nej jag tror inte hon är sån varför skulle hon...jag led utav förlossningsdepression första o andra gången med så därför tror jag inte att hon spelar för ätstörningar har jag med haft -
Ok. Med det resonemanget behövs det alltså ingen läkare eftersom depression och ätstörningar SYNS utanpå? Är du medveten om hur många som går omkring och är deprimerade men håller uppe en grym fasad? Vet du om att ätstörningar inte innebär att man är smal?annakohler skrev 2010-06-15 11:04:36 följande:det som öppnar mina ägon är detta med att folk ger sig på srine trots att vi inte vet något,,,att hon led av ätstörningar det såg man ju tydligt på kroppen, sen med depressionen det kan stämma för det syntes på hennes ansikte -
Ja men vad STINE säger är ju STINES upplevelse. Man kan inte säga att bara för att STINE har ätstörningar och hennes revben syns så har alla människor vars revben syns ätstörningar?annakohler skrev 2010-06-15 11:49:04 följande:ja men kolla på det programmet själva hon erkände till o med att hon var för smal vid den tidpunkten.
-
Jag förstår helt ärligt inte varför hela tråden blir utskälld för att en person kommer in och häver ur sig svordomar. Det borde man kanske ta med den personen personligen. Vi diskuterar de unga mammorna och det är exakt det tråden är till för. Om en av de unga mammorna har ätstörningar och man i tråden pratar om ätstörningarna ser jag inte riktigt vad som är felemmgus skrev 2010-06-15 11:52:57 följande:De e ju de tråden är till för.
Att disskutera mammorna o hur VI uppfattar dom o tycker o tänker.
Sen om de inte är alls som vi säger i verkligheten, ja so what?
Skoj o spekulera lite.
Sen om man e med i UM så tycker man ju att man iaf borde göra sitt bästa att visa upp sin bästa sida kanske?
Jag håller med dig.
-
Nu har du frågat ca 6 ggr om någon kan hjälpa dig med svar på din fråga. Att ingen svarat beror nog på att ingen kan det. Eftersom du fortsätter att tjata svarade en i tråden att hon inte vet. Betyder det att hon tog åt sig??annakohler skrev 2010-06-15 12:09:26 följande:jag menar inte att frågan jag vill ha hjälp med är riktad emot dig så ta inte åt dig så
Konkret svar på din fråga: Nej det verkar inte som om någon kan hjälpa dig. Det är därför ingen svarar. -
Samma här. Det är inte en ätstörning. Det är ytterst normalt att tappa aptiten i perioder när saker är jobbiga eller vid stora omställningar i livet.xXMaLoXx skrev 2010-06-15 12:20:23 följande:Det var väl efter förlossningen med dottern som hade svårt att äta, då påpekade hon att hon var lite väl smal.
Att tappa aptiten efter förlossningen är ingen ätstörning direkt, det är tvärtom rätt vanligt. Jag hade själv inte alls någon matlust de två första månaderna efter jag fått min son. Jag åt för att jag var tvungen, men det smakade apa. -
Hahaha :´) Jo hon är lite gnällig. Men samtidigt tycker jag om henne. Hon är snäll och faktiskt en av de mammor jag tycker verkar vara bäst i serien. Hon bryr sig verkligen om sina barn och tänker på hur de har det och känner. Hon är liksom hästlängder före Majas mamma och den där michelle som bara verkar tänka på när de ska bli befruktade igen för att hålla fast en karl..hysteria skrev 2010-06-15 12:26:42 följande:Åh då behöver jag en omställning i livet så jag bli redo för beach 2010 :)
Men allvar verkar inte Stine lite gnällig över allt? -
Men vilken ypperlig jävla ide jävla natacha... Hon kämpar med en överaktiv son i trotsåldern och öser i honom läsk till middagen.
-
Jaha? Och nu sitter de med en unge som inte får ordentlig hjälp, en på väg som de inte vet om de vill ha, utan som är ett experiment i ledet fram till en flicka, och vanvårdar sitt barn.Missy M skrev 2010-06-15 17:10:36 följande:lite kredd får man ge natasha och henns kille att trotts att dom inte var tillsammans när dom hade sex och blev gravida så har dom hållt ihop... det är mer än vad andra föräldrar har gjort -
GnälleR?marla333 skrev 2010-06-15 15:31:06 följande:så vad gör MS hela dagarna? om hon inte jobbar eller går i skolan? -
Hahahahahaha hon är fan inte riktig :´) hon har inget körkort!!!!!
-
Fullkomligt puckad enligt min mening.ArvidsMorsa skrev 2010-06-15 19:32:03 följande:Jag AVSKYR Natascha, dålig mamma! -
Jag kommer inte på vad hon heter. Men känsla för ansvar är inget som existerar i hennes värld. Hon pratar om att skaffa barn med en kille hon träffat två gånger med resonemanget "försvinner han så försvinner han" och en axelryckning, hon pratar skit om sin dotters pappa inför dottern som löper amok på en fullt trafikerad gata, hon går på socialbidrag och försöker köpa en bil för över 90 papp, hon KÖR bilen fast hon inte har körkort, hon eldade upp sin lägenhet....Som sagt. Det existerar ingen ansvarskänsla.annakohler skrev 2010-06-15 19:37:48 följande:www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedr...
ja jag gillar inte Natascha men inte Majas mamma vad heter hon??
stine försöker verkligen få sin kille att prata med henne mer o det hoppas jag med att dem gör för dem är söta ihop jisses vad lik benjamin är sin far -
Hahahahaha helt rätt. Jag förstår inte heller. De verkar bara bli dummare och dummare. Inte FAN ska man få ett lån om man går på soc, och inte fan ska man köra bil utan körkort...Anemia skrev 2010-06-15 20:26:05 följande:Majas mamma, hur kan man vara så naiv och bli sur för att banken inte lånar ut pengar om man lever på soc och har lån? Det är väl ingen bank som gör. Och, inte fan ska man ha bil om man inte vet hur MAN TAR UR NYCKELN!
Natascha- plz gör nåt åt dit hår. Förstår att din sambo var full när han gjorde dig gravid. Och med facit i hand, hade inte en handtralla varit bättre? Hur tänker dom, dom ska ha ett barn till, och tycker att ett är jobbigt?? Är Kondomer dyrt i danmark, eller vet dom inte var man ska sätta dom?
Och natasha kan ta sig i arslet helt ärligt. Hon kan inte ta hand om det barn hon har men ändå ska hon ha fler och tänker fortsätta skaffa barn tills hon får en flicka. Hon kan alltså rent teoretiskt befolka jorden med 10 stackars barn som hon inte vill ha bara för att hon SKA ha en flicka! -
Ändå påstår hon att de är vänner med varandra. Så varför inte fråga Stine direkt då :´)emmgus skrev 2010-06-15 21:33:58 följande:Haha du verkar vara väldigt intresserad av just Stine alltså. -
ni som sett säsong 3 innan. Överlever mamman som har cancer?