Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Unga mödrar Danmark

Det är möjligt för vem som helst att ta reda på extra smarrigheter om mammorna om vi vill. Min kusin är kompis med Stine och en av de andra unga mammorna har jag haft kontakt med tidigare och skulle kunna höra av mig till. Men nu har vi gjort ett val att inte ta reda på saker i förväg så om någon ändå vet någonting så är det fint. man behöver int eberätta hela tiden att man vet. Vi skiter fullständigt i det! Det är inte imponerande eller unikt. 

Vad gäller Hanna tror jag bara att de sa så för att öka spänningen lite  

• Anonyhm
    Ts Mamma skrev 2010-06-07 12:34:18 följande:
    Håller med dig, tror också så...
    Jag hoppas verkligen inte att de tar barnet ifrån henne. Förutom det konstanta bolmandet i ansiktet på ungen, som fortfarande irriterar mig, tycker jag att hon gör ett skitbra jobb.  Rökandet är ju något de kan upplysa henne om. Jag tror faktiskt att hon skulle bli försiktigare med det om hon faktiskt förstod. 
  • Anonyhm
    Ts Mamma skrev 2010-06-07 12:38:41 följande:
    Håller med dig, sen vet jag att man inte sert på samma sätt på rökningen i Danmark som Sverige så jag tror att hade hon bott här och blivit upplyst om det så hade hon nog sett till at sluta men hur som gör hon ett riktigt bra jobb med Cecilya tycker jag...
    Jepp. mitt första intryck av henne var "HJÄLP" men hon har verkligen mognat i räserfart. Nu är hon faktiskt mamma. 
  • Anonyhm
    Pillarbox skrev 2010-06-07 12:52:16 följande:
    hannah, är det hon med den läskiga mamman, hon som har långt hår och är smal (mamman)
    Hon är inte läskig alls. Hon är så kärleksfull och omtänksam att det kan uppfattas som läskigt till en början  
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-07 12:58:04 följande:
    så du påstår att producenterna sa att michelle o simon skulle skiljas förstår du vad jag menar?? knappast..

det är en verklighetsserie..
    Vem har sagt att det inte är en verklighetsserie? Hon säger att det finns folk som väljer ut vad som visas och vad som inte visas. Om man filmar en människa en hel dag och bara ska visa 30 min av allt man filmat kan man givetsvis välja ut att bara visa negativa eller positiva saker. 

Om någon skulle filma dig en hel dag och sedan välja ut 30 minuter av den dagen kan de alltså välja att visa enbart när barnen är ledsne, när du spiller något, när du får ett trist telefonsamtal osv...eller när barnen skrattar, ni äter mysig frukost, någon ringer och vill fika osv. Förstår du?  
  • Anonyhm
    Rocktroll skrev 2010-06-07 17:17:02 följande:
    Måste bara få det klargjort....är det så i danmark att barnets namn inte registeras innan dopet? för alla som döper i programmet säger ju att NU får barnet/barnen sitt namn innan var dom namnlösa. Innan när jag frågat här så har några sagt att det kanske är så i danmark och det brukar ju tydligen hänga danskbor här så dom kanske kan svara ^^. Sen kan det väll inte vara så att gudmor får vårdnad om barnet om något händer?? så är det ju inte här iaf. Om det inte är så tycker jag man ska ta reda på vad ett dop innebär.
    Jag tycker att det är så jävla löjligt att tvillingmamman ska döpa sina barn när det enda hon gör hela tiden är att håna dopet, den kristna tron och allt som har med dopet att göra. Nej, man behöver inte döpa sina barn i danmark. Det är ett fritt val precis som i Sverige. Hon hånar och skrattar och när prästen var där var hon ännu värre. Hon borde skärpa sig. 
  • Anonyhm

och vad FAN håller de på med? Varför får inte Hanna ha sin mobil? Det är väl inte mobilen det handlar om. Om hon nu vet vad problemet är och slutar vara upptagen av mobilen så måste hon väl få ha en?  Det börjar fanimej likna trackasserier av stackars Hanna. 

• Anonyhm
    MissEllie skrev 2010-06-07 17:40:08 följande:
    Om nu dopet var så viktigt och att det skulle vara så högtidligt, kunde inte tvilling-farsan bemöda sig med att ta på sig något annat än en T-shirt? Likaså Christinas syster som körde armystilen...
    Nope. Han frös ju i kostym  
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-08 16:04:55 följande:
    ge dig...jag har rätt o fråga er här inne..varför är du sådan skit om jag är vän med henne eller inte betyder inte att vi pratar
    Hackar på dig? Jag frågade "är inte du vän med Stine"? Är det att hacka? Jag undrar därför att du suttit och berättat att ni är vänner och i MIN värld är vänner folk som man pratar med så då kan du ju fråga henne tänkte jag? Det var inte meningen att hacka. Menar du att du kallar folk för vänner även om du inte pratar med dem? 
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-08 19:55:57 följande:
    är det någon mer än jag som tycker att vagnarna dem använder i vissa säsonger är ganska lika dem som heter annaaxel...bara skillnaden är suffletten o att det  är en broms både fram o bak
    Nej. 
Svar på tråden Unga mödrar Danmark