Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Unga mödrar Danmark

annakohler skrev 2010-06-02 13:29:08 följande:
    ja avstängd ifrån forumet ja att man inte får skriva på ett dygn
    Du är alltså medveten om det men väljer ändå att bryta reglerna? :´) 
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:33:09 följande:

ni bör ju anmäla personen som sa att detta är en fri tråd

Nej. Det r nämligen inte ett regelbrott. Vad får du ut av att sitta här och bråka? Mår du bra av att vara här fast ingen vill att du ska förstöra?  Har du verkligen inget vettigare att göra med din tid?
  • Anonyhm

Om man inte har något bättre att göra med sin tid än att jävlas med andra bara för att ens avkomma sover så kan man använda den tiden till att söka hjälp.

• Anonyhm

För att återgå till tråden. Vad hände med hanna? Jag missade det helt.

• Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:54:17 följande:
    jag mår bra...men personen finns här för direkt när jag skrev angående vad stine får för kön så hoppade en person på mig på msn
    Har du folk härifrån på msn?? Och Stine på facebook? Samlar du på främlingar??
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:59:39 följande:
    vadå samlar kändisar på facebook vad är det för skitsnack
    Men prata nu om det tråden handlar om eller sluta skriva!!
  • Anonyhm
    sasssyy skrev 2010-06-02 14:03:28 följande:
    vad hände igår.. kan någon ge mig en snabb resumé.. orkar inte plöja igenom avsnitten i dag.. eller hinner inte.. mina privatelever kommer snart och jag skriver tenta.. officiellt iaf.. just nu har jag faktiskt PAUS för jag är KLAR.. ska köpa en glass och sen korrekturläsa.... och fram tills dess har jag tid att läsa sammanfattnignar iaf
    Fröken planering själv
  • Anonyhm
    msister skrev 2010-06-02 14:23:45 följande:
    Det välbekanta ansiket var Peter, karln som verkar samla på UM. Han och Mikkels mamma pussades genom hela programmet.

MS skulle skicka iväg ett brev om att Tinos pappa inte levt upp till dom krav som fastställdes av rätten och därför tyckte hon att han inte gjort sig förtjänt av att ha Tino på julafton. Men så ringde pappan lägligt och sen fick man inte reda på så mycket mer.

Tvillingmammans dotter blev dålig i något magåkomma och blev tyvungen att vara separerad från sin brorsa. Men det visades inte vara någon fara och i slutet av programmet återförenades syskonen igen.
    Inget nytt om Hanna igår alltså? 
  • Anonyhm
    sasssyy skrev 2010-06-07 10:52:41 följande:
    jag är inte gravid.. och blev ändå skitsne när spolern dök upp..
    Det var samma sak för några dagar sedan. Det finns folk här som är besatta av Stine och anser sig ha rätt att berätta allt i förväg för att försvara Stine.
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-07 12:29:02 följande:
    det är nog det enda paret jag inte vet något om
    Ok men nu bryr vi oss inte om vad du vet om någon så du kan sluta hinta och påpeka det hela tiden. Jättefint att du vet saker om alla. Men det är något du får veta privat då. 
Svar på tråden Unga mödrar Danmark