Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Småtokig skrev 2010-06-09 21:06:37 följande:
    Vårrullar.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
    aha! hehe satt fundera på va fan är det egentligen
  • Arentorpbebis
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:33:20 följande:
    Intressant detta med de unga mödrarna. Jag tycker att det är direkt obehagligt att det verkar finnas folk som aldrig träffat dem, pratat med dem eller känner dem öht som förföljer dem på t ex facebook. Eller så är det jag som är gammal.  
    ja jag fattar verkligen inte varför man blir vänn med folk man inte ens känner?!  tackat nej till många vänförfrågningar från okänt folk, ja menar varför skulle ja visa mitt privatliv för dom?Tungan ute
  • Arentorpbebis

Nja tycker de e alldeles för opersonligt att bli vänn med okänt folk på fejan å de får ha tillgång till mina bilder mm vet ju inte va de e för nån som sitter å tittar på bilder av mina barn och vänner liksom!

• Arentorpbebis

Nu ska vi beställa hem pizza för jag ska ha UM-maraton

• Arentorpbebis
    sasssyy skrev 2010-06-11 19:15:22 följande:
    fasen va roligt.. kan vi inte ha en UM-träff..tränga ihop oss i ett familjerum på ett hotell..helst i danmark då och kolla på UM-avsnitt...gå ut på samma uteställen som visas i serien..åka guidade turer längs deras bostadsområden Drömmer
    haha de vore nått! och efter varje avsnitt så får alla säga sin mening om de olika mammorna de hade nog blivit roliga disskutioner å ha dom live Skrattande
  • Arentorpbebis

stackars isabella som hade eksem på rumpan, tänk va de måste svidaFörvånad

minns inte vad den nya mamman hette men fy fan för att va sån å bara vara fokuserad på könet! Det var ta mig fan rätt åt henne att hon inte fick se könet på ultraljudet!
    Å varför ger de sin son Lukas en hamare om han inte får använda den överhuvudtaget? Hade de tänkt sig att han skulle sitta å titta på den bara eller? Det hade inte ens en flicka gjort lilla vännen!!Skrikandes

MS ja vilka trodde att hon på allvar skulle gå klart den nya utbildningen? Ingen tror jag! Tungan ute

å sen så gillar jag inte när de filmar nakna barn å rumpor å allt! Inte för att jag är pryd utan för att jag mår illa av tanken på att de finns de som tänker vidriga tankar om såntRynkar på näsan

• Arentorpbebis

å vad är det med alla mammorna som hittar en ny kille och vill skaffa barn å villa efter 2veckor tillsammans... (tänker på christina mamma till Maja)

• Arentorpbebis
    sasssyy skrev 2010-06-15 13:17:21 följande:
    enligt tv-serien fick hon stanna på mödrahemmet ett tag till..... för vidare stöd och utredning alltså.....inga spoilers nu va...mer än så vet vi inte
    skulle precis skriva de! å de skulle väl ordna boende åt henne men de skulle väl absolut fortsätta hålla koll på henne också va?
  • Arentorpbebis

jag är inte kund i eran bank men jag undrar om jag får låna pengar ändå.........

Ska du inte äta frukosten, vill du ha cola då?  är du inte hungrig... vill du ha choklad?...

Svar på tråden Unga mödrar Danmark