Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

vackert udda skrev 2010-06-17 15:42:25 följande:

Jag visste det med Hanna. Kände det på mej sen det första avsnittet hon var med, när hon var i typ 4 månaden och gick på stranden med nån kompis. Jag kände direkt att hon inte var en person som jag skulle tycka om. Även om de flesta i denna tråden lovordat henne ett tag nu när hon gjort vissa förbättringar så väntade jag bara på gårdagens händelser. Jag visste det, har aldrig gillat henne och hennes attityd. Jäkla tuggummismaskande WT!!!! *grr*

Men Lines mamma, jag har skrivit det förr och jag gör det igen - hon är ju underbar! Har älskat henne från första ggn de var med i UM. Jag fullkomligt älskade när de stod och fixade mellanmål till hela familjen, hela bordet fullt med frukter och grönsaker uppskurna i snacksvänliga bitar! Oh! Hela jag blir varm i kroppen, tack och lov att det finns NÅN i denna serien som inte proppar i sina barn choklad, chips och cola (och ciggrök) varenda dag!

kan inte annat än å hålla med i vartenda ord!!
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 16:43:07 följande:
    2700!!!!!!
    gratulerar! Måste kännas stort?!!  Hur kommer du att fira detta ikväll? champange?Skål
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 17:26:53 följande:
    Alkoholfri päroncider får det bli!

Har inte riktigt förstått vad som hänt ännu. Är lite i ett lyckorus!

de låter som en riktigt helkväll det!!
    Näe det är svårt att ta in så mycket känslor på samma gång!! Tungan ute
  • Arentorpbebis
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-20 12:27:07 följande:
    Nån som vet var man kan köpa en sån där nyckelring som Stine gav Benny när de förlovade sig? den var ju jättefin.
    Bebis i magen - BF 4 september
    undra också det! jättefin ju!!
  • Arentorpbebis

Nån som tittar på säsong 3? Vi kan ju disskutera den här med tills det blir nya säsonger?!

Tittade igår å min sambo också! Han undrade mest vart June hade glömt sina hjärnceller
    Efter att June hade sagt " Jag funderade på att sluta röka när jag blev gravid, men nu har jag ju rökt hela tiden så det spelar ingen roll för barnet om jag skulle sluta nu..... Jisses

• Arentorpbebis

står ju "premiär bara på kanal5 play" så de kanske inte visas på tvn eller??? kasst isåfall ju!!

• Arentorpbebis

normalt att man super till och har stor fest FÖRSTA gången man har sitt barn hos fosterfamilj Obestämd

• Arentorpbebis

Nu finns även avsnitt nr 2 på kanal5-play!!!

• Arentorpbebis
    mamma hampus skrev 2011-04-27 10:22:22 följande:
    Nu finns avsnitt 3 uppe
  • Arentorpbebis

Inte konstigt om Natasjas pojk säger "Röka" ... han är väl för sjutton också beroende.... dom är sååå vidriga fy fan ja finner inga ord för sådana människor!!  Kräks

Svar på tråden Unga mödrar Danmark