Inlägg från: Dallandra |Visa alla inlägg
  • Dallandra

Unga mödrar Danmark

Det känns verkligen som att tvillingmamman gör ALLT för att få behålla sin man, jag måste säga att jag tycker det känns väldigt desperat att köpa sexiga underkläder och fixa och dona, det ska inte behövas om man älskar varandra. Visst förstår jag att hon vill känna sig fräsch och sexig men alltihop känns så överdrivet, som att hon måste "lura" honom till något mer än ett snabbkn*ll.
    Jag håller helt med dig miamisan, han ser så ofräsch ut, som han kom direkt från en fältövning, han gör sig inte till för henne för fem öre.

Jag förstår att Rebezca (eller hur hon stavar det) inte kan göra abort, det hade inte jag heller kunnat efter flera missfall och ett dödfött barn. Jag hade också tänkt att det kan vara min sista chans...
    Förstår att det krisar i deras förhållande för ingen av dem kan kommunicera på ett sansat sätt!

• Dallandra

Fattar inte vad som hänt med tvillingpappan egentligen, han var ju så jätteengagerad och orolig under graviditeten och nu är han ett riktigt ego svin!! Han visar ingen som helst kärlek till sin fru, verkar knappt som att han tycker om henne. Hon sitter och bönar och ber honom om att säga något snällt emellanåt och han säger att han inte har tid, j-vla skitsnack!!!!!  Jag missade lite i början, fick man se hur det gick med de sexiga underkläderna??

Melissa såg värre ut än någonsin idag, hur lyckas man få en sådan konstig hudfärg??!! såg ut som hon smetat in hela sig med på tok för mörk foundation.

Blev ledsen när jag så trailern för nästa program, att Christine aldrig mer få träffa sin son sist sa hon väl att hon ringt runt till advokat, soc och alla andra inblandade men att inget hände.....

• Dallandra
    klumpfh skrev 2010-06-10 19:10:02 följande:
    Jag höll på å garva sönder mig när hon tvilling mamman sa när han har den blicken så blir jag påmind vad jag föll hos honom. Så filmade de honom och han såg ut som han tagit lite för mycket sömntabletter hahaha
    Haha samma här, jag tyckte blicken såg tom och slö ut
    Men smaken är ju som baken
  • Dallandra

Jag reagerade också på att han inte ville ha dem boende där för att han inte skulle orka med dem vad är det för j-vla skitsnack hur orkar alla andra pappor som bor med sin familj?? Att han inte vill ha dem boende där så han kan träffa dem varje dag säger allt om hans känslor för barnen och sin fru. Fattar inte att hon går på det!

Det ser väldigt illa ut tycker jag att barnen hela tiden sitter i babysitterna framför tv, man får ju intryck av att de sitter där jämt..... reagerade även på att hon säger att hon "glömmer" bort sin tös för att det är kul att följa sonens framsteg

• Dallandra

Jag vill också vara med!!! Glöm inte att vi måste kleta på mängder av mascara, det ska klumpa sig och kladda så mycket det bara går! Vi måste även ha rejält med svart eyeliner, helst ska större delen av ögonlocket vara täckt  

• Dallandra

Tror inte heller att de visat när Peter och Christina gjorde slut... han dök väl bara upp som pojkvän till Bianca??
    Hoppas förresten att det kommer att hålla mellan honom och ... vad heter hon nu igen? Christine? jaja den senaste av de unga mödrarna vi sett honom träffa menar jag

Har börjat se U M från första avsnitett på Kanal5 play, kommer i håg en hel del men kul att se ändå.

• Dallandra

Jag tror att båda bebisarna sitter lika mycket framför tv:n i sina babysitsar... tyvärr.

Känns sorligt att hon favoriserar pojken så tydligt, att hon t.o.m döper deras fotoalbum så olika

Måste bara kommentera vagnen hon har.... den är helt gigantisk!!! måste vara opraktiskt att ha en sådan enorm vagn.....

• Dallandra

Jag har väldigt svårt att förstå Natasjas resonemang att hon till varje pris vill ha en tös. visst kan jag föstå att hon vill ha en tös men inte så till den grad att hon inte ens blir glad  för att bebisen var frisk och jag undrar om hon kommer att ta till sig bebisen om det är en pojke... fattar inte heller hur hon kan tycka att det är okej att skaffa massor av barn tills hon får en tös, det kan sluta med att hon står med 10 pojkar som hon egentligen inte vill

M S, M S.... vad ska hon göra med sitt liv egentligen, har hon några ambitioner överhuvudtaget??

Stackars lilla Izabell(a?) vilken hemskt eksem hon fått

Katherina och Peter ser verkligen lyckliga ut och jag hoppas att det kommer att hålla mellan dem!!! Jag förstår hennes rädsla för att skaffa fler barn med det hon har i bagaget....

• Dallandra

Jag har också tänkt på att det ser ut som att Maja har haklapp på sig hela tiden, undra varför Mina töser har bara haft det som bebisar när de hållit på att tänder och säcklat mycket....

• Dallandra

Men alltså Natasja, hur tänker hon egentligen!!?? Sonen vill inte äta frukost då frågar hon om han vill ha cola eller choklad och går dessutom runt och jagar honom för att få honom att äta frukost, vill han inte ha så låt honom vara hungrig, förr eller senare så äter han, ingen idé att tjata! Dessutom är det väl inte jättesmart att ge cola och choklad till ett barn som är överaktiv.

Förutom att röka verkar de flesta unga mödrar bläga i sig litervis med cola.

Majas mamma, hur tänker den tjejen egentligen??!! Det säger väl sunda förnuftet att man inte får ta ett lån när man går på soc och vad skulle soc tycka om att hon helt plötsligt köpt en sprillans ny bil.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark