Inlägg från: Dallandra |Visa alla inlägg
  • Dallandra

Unga mödrar Danmark

Jag blir så glad när jag ser Katherina och Peter, de ser så kära och lyckliga ut Härligt att deras pojkar också kommer överens. Katherina är en helt annan person nu, förut såg man ingen glädje alls i hennes ögon men nu är det annorlunda

Hur orkar man vara så sur och missnöjd med allt som MS är hela tiden Inte verkar hon ha några ambitioner alls i livet heller.... Förutom att hinna sminka sig varje morgon Hennes mamma har verklgien gjort henne en björntjänst genom att alltid ställa upp och ordna med allt för sina döttrar, för MS syster verkar ju vara likadan...

• Dallandra
    Arentorpbebis skrev 2011-05-26 12:24:32 följande:
    kan inte någon säga "less is more" till hanna angående hennes smycken, smink och kläder Tungan ute
    Haha jag har tänkte precis samma sak!
  • Dallandra

Jag tyckte att Amanda Sisse verkade vara en gullig tjej tills hon började prata om att röka hasch, att det är okej bara man håller upp under graviditeten så är det okej  någon gång ibland   Hon lär ju röka på igen när bebisen har kommit... och varför är hon med så tidigt i graviditeten?? Mediak*t??

Vad ska man säga om Natasha?? Vill bli igångsatt på tok för tidigt för att hon mår illa och det är jobbigt att vara gravid, jag haf haft 2 jobbiga grav men inte sjutton har jag velat att bebisen ska komma för tidigt desstuom propsar hon på att gå och röka under förlossningen

Hemskt med MS hus, speciellt om branden var anlagd! Men jösses vad hon är LAT och BORTSKÄMD! Deras hem har brunnit upp men hon är inte nöjd med sitt rum i nya lgh:en, hon vill inte hjälpa till att bära in kläder, hon vill inte ha sonen sovande hos sig. Hon borde vara glad och tacksam över att de fått en lgh så fort! Men det är ju MS i ett nötskal

Majas mamma *suckar och himlar med ögonen* som inte orkar någonting för allt är tråkigt och hon ser ingen framtid i utbildningar....

• Dallandra
    stiletto skrev 2011-06-15 20:41:03 följande:
    Bara jag som tycker det verkade lite märkligt med reaktionerna efter branden? M-S och hennes syrra verkade knappt bry sig fast det är ju en väldigt liten del man får se iofs. Är det inte lite konstigt att M-S mamma säger att hon var upp och släckte branden i garaget, går och lägger sig, hör att något låter från garaget men går inte upp och tittar?! Jag menar, har det brunnit i ens hem är man väl lite vaksam.
    Jag tycker det var jättekonstigt att hon gick och la sig igen, jag hade ringt brandkåren och bett dem komma och kolla så att branden verkligen var släckt
  • Dallandra

MS blir bara värre och värre... hon verkar så blasé, de enda känslor man får se från henne är när hon blir arg. Det här med att Tino ska sova hos sin mormor låter inte riktigt klokt. MS verkar inte ha några som helst ambitioner i livet, inte ens att bo själv med sin son....

• Dallandra

Ja jösses vad konstig Hanna ser ut det ser ut som att hon har använt någon billig brun-utan-sol kräm ... inte snyggt i alla fall! Jag tycker är lite konsigt att  Maks pratar om sitt och Hannas förhållande när hennes mamma är i samma rum...

• Dallandra

Jag tycker det är beklämmande att Dea-Louise och hennes sambo, de ska ha barn och kan knappt ta hand om sig själva, inga pengar har de heller, hur ska de ha råd med blöjor och allt annat till bebisen? Lägenheten ser ff för jäklig ut och jag tycker inte det står rätt till när man kan bo med gamla matrester som det kryper i och katt och hundavföring på golvet

MS tycker jag inte det minsta synd om, som hon gnällde efter att hon hade ont efter en helt onödig operation. Innan de fick sina pengar gnällde hon över att de inte hade ngr pengar men löshår hade hon minnsann råd att köpa... ja jösses  

• Dallandra
    zigne skrev 2012-02-08 15:55:51 följande:
    Dea-Louise och hennes partner är ju så korkade så det nästan blir lyteskomik. De skulle aldrig få filmas om det var en svensk serie.

Det känns inte helt rätt att filma dem, jag undrar om det kan vara så att de har någon form av diagnos.....
  • Dallandra

Jag tycker synd om Natasha Nikita, av det man ser verkar hon vara en bra mamma som sätter lille Remi i första hand och hon vill verkligen klara sig själv.

• Dallandra
    zigne skrev 2012-02-21 14:40:47 följande:
    Men mest synd om just nu verkar det vara DL. Hon ska föda ett barn som tas ifrån henne direkt!!?? Så fruktansvärt att göra teve av en sådan tragedi! Det vi får se är förstås inte hela sanningen och jag är helt övertygad om att "soc" i Danmark vet vad de gör men att visa dessa helt skyddslösa, lättmanipulerade och kanske tom lätt utvecklingsstörda människor i teve är så cyniskt så jag saknar ord................allt för att tjäna pengar på reklam!!!
    Försök föreställ er en svensk version.................. 

Jag håller helt och hållet med dig! 

Svar på tråden Unga mödrar Danmark