-
Precis, han VET ju att hon förr eller senare erbjuder honom något godare och han vet dessutom att hon fortsätter att be honom äta. Hon är inte konsekvent alls så det tror sjutton att han struntar i vad hon säger. Det känns som att hon är "rädd" att ställa krav på honom, hade det varit mitt barn hade jag sagt att då blir det ingen frukost och tagit bort den.Birry skrev 2010-06-16 09:29:11 följande:Ja, det var inte kul att se hur hon "kröp" för sonen för att han skulle äta något! Klart som sjutton att han säger nej när har chans på andra godare saker då! Det var någon ovan som skrev att han inte respekterar henne och vad hon säger och det stämmer ju verkligen, hon står ju inte fast vid något utan bara liksom "ber" honom att ligga och sen tvekar när han vägrar - klart att sonen måste testa henne vidare då. Stackars barn!
-
Blev lite besviken på Hanna måste jag säga, det första hon gör när hon får en egen lgh är att ha suparfest.... såg riktigt illa ut när hon stog med ciggen i munnen över Cecilaya och torkade henne i ansiktet
Och vad hade hon på sig, först ett linne som knappt täckte brösten och sedan ett par mer eller mindre genomskinliga tights utan någont över
Men jag kanske är för gammal för att förstå mig på ungdomarnas mode
Känns som att Stine är väldigt ensam och inte har några kompisar alls, blir lite ledsen när jag ser det
Natasja säger att hennes son inte tagit skada av att vara passiv rökare trots att han har astma och hur f-n kan man fortsätta att utsätta sitt barn för rök när barnet har astma!!!
Helt obegripligt för mig. För att stilla sitt dåliga samvete intalar hon sig dessutom att Bm bara för skrämselpropaganda om rökning när man är gravid *skakar på huvudet* -
Skönt att det inte bara är jag som blev "förfärad" över Hannas klädsel
Såg ut som hon först glömt ta på sig en tröja under västen och sedan glömt kjolen över leggingsen
Huvvaligen!!
-
Jag är nog för gammal för att förstå mig på det där med slampig lookaLttjolajban skrev 2010-06-17 16:36:59 följande:Dallandra skrev 2010-06-17 12:56:35 följande:Skönt att det inte bara är jag som blev "förfärad" över Hannas klädsel
Såg ut som hon först glömt ta på sig en tröja under västen och sedan glömt kjolen över leggingsen
Huvvaligen!!
"slampig look" är ju inne -
Min 3 åriga dotter har belägrat tv:n, hon tittar på Pippi och vägrar låta mig se U M
Det blev illtjut och tårar (krävs inte mycket efter att ha härjat ute på dagis halva dagen) när jag tänkte stänga av, förstår hon inte hur viktig U M är för mig ?
Får bli Play som vanligt -
Man kan verkligen säga att äpplet inte faller långt från trädet när det gäller M S och hennes mamma, inte så svårt att förstå var MS fått sitt struliga humör ifrån
Jag tyckte det var riktigt ruttet gjort av Hanna att ringa Makks ex och säga att han var där och sedan säga med ett leende att hon nog blev arg, klart att exet blev ledsen och arg! Inte var Hanna särskilt trevlig mot honom i tele heller när han inte ville komma hem till henne.... han verkar vara en vettig kille som vill ta det lungt och inte rusa in i något så tätt inpå det andra förhållandet. -
Glömde ju skriva om tvillingmamman... tycker synd om henne, hon måste känna sig så enormt sviken av honom
Fattar inte vad som hänt med honom, han var ju så engagerad och orolig när hon var gravid och när bebisarna väl kommit så blev han som förbytt
Undra om han tänker träffa sina barn alls med tanke på att han låtit mamman får full vårdnad, hoppas att vill träffa dem i alla fall..... -
Det har jag också för mig.Elins mamma 2010 skrev 2010-06-18 23:27:42 följande:När det gäller varför soc har koll på Hannah så beror det väl på hennes aggressiva humör också? om jag minns rätt så sa de det för länge sen.
-
Jag blir förvånad om paret som ska sluta röka verkligen lyckas, känns inte som de tror på det själva när de måste spara ngr cigg ifall att.... Att ha cigg hemma är en stor frestelse.
Bra att bm sa till tvillingmamman att barnen inte ska sitta i babysittern hela tiden. Där har de ingen chans att röra sig. Dessutom var de placerade framför tv:n som verkade vara på mest hela tiden, inte så stimulerande dirket... Men jag förstår att hon kämpar med att få vardagen att gå i hop.
Majas mamma förstår jag mig inte alls på, säga upp lgh:en utan att ha en ny att flytta till och fråga sin pojkvän sedan 1 månad tillbaka om de får flytta in hos honomtacka sjutton för att han inte hörde av sig....
-
Precis vad jag tänkte: går ut och gå, städa.. hitta på något! Kändes som de bara satt och väntade på att bli röksugna
Ingen bra strategi om man verkligen vill lyckas.