Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

mage06 skrev 2009-12-09 15:52:04 följande:
    Ingen här inne som har erfarenhet av Lindex vinteroveraller
    Jag har ingen erfarenhet, men Vi Föräldrar har ju gjort test på årets overaller och där tror jag Fix (om det var de du menade) kom rätt bra till. Men tror att det stod att de inte andades sådär jättebra? Du kan köpa testet från dem för 20:- som pdf.
  • Xgirl83
    mage06 skrev 2009-12-11 22:25:55 följande:
    Åh, tack för svar! Jo jag har letat efter test, är för snål *fniss*. Nej men jag litar mer på personliga rekommendationer än test, så jag chansade här Jag funderade på en sån här som extraoverall: www.tradera.com/Morklila-Lindex-Vinter-Overal...
    Aha, den overallen är tyvärr inte den som var med i årets test. Och jag har ingen erfarenhet själv av dem.
  • Xgirl83

Fru Indosaurie skrev 2009-12-17 12:54:02 följande:

Jag vet att jag såg en kupong med 100 kr rabatt om man handlar för 300.. nån mer som har fått den? Jag hittar inte min.. kommer inte ihåg om det var posten eller mail..
    Jag tror kupongen jag fick hem härom dagen var 50:- rabatt vid köp över 100:-.

Nån som vet om handla för 300:- få 100:- rabatt är sådan så att man får 200:- rabatt vid köp för 600
  • Xgirl83
    passau skrev 2009-12-18 13:05:53 följande:
    den är jätte fin! tänkte vänta lite emd vårkläder, snart rear dom ju vinterkläderna får shoppa d först*L* köpte dock den nya tröjan på tjej rosa med en prinsess-groda...
    Ja jag kunde bara inte låta bli. Den där lär ju liksom inte bli kvar tills rea skulle jag tro. Sen så köpte jag ändå en julklapp för 200:- så med rabatten så blev det bara 50:- extra om jag tog det setet också. Och den kan ju användas nu på vintern med långärmat, eller till vår/sommar.
  • Xgirl83
    charmmiss skrev 2009-12-18 17:51:21 följande:
    köpte oxå det, köpte både rosa o blå kunde inte bestämma mig för vilken som var finast.
    Ja, båda var så fina men jag tyckte den rosa färgen var så himla härlig. Jag bara funderar på vad man ska ha för tröja under, dottern har ingen helvit tror jag annars fungerar ju det till det mesta.
  • Xgirl83
    zasata skrev 2009-12-20 09:48:16 följande:
    jag ahr köpt för mkt på lindex denna månaden borde skaffa en skrivare så jag kan skriva ut alla kuponger.
    Och jag har faktiskt, trots kuponger och rabatter, inte köpt mycket alls senaste månaderna! Kanske mycket för att dottern har mycket kläder nu, och så har pengarna i första hand fått gå till julklappar.
  • Xgirl83
    sarsparis skrev 2009-12-27 08:22:58 följande:
    Är det så här dåliga rea på alla lindex affärer??? var innen i 2 st idag och det var det sämsta jag sett, har alltid köpt mycket barnkläder på rea förrut, nu hade de några tråkiga blå enfärgade tröjor, några fula jeans och nån enstaka skjorta. blev så besviken. det var ett snurr ställ pojkläder och ett snurrställ flickställ. Har det varit så i de butiker ni också handlat på?
    Nej jag tycker rean på Lindex brukar vara bra, men kan dock inte uttala mig om just denna rean. Men det känns menlöst att handla på rean redan nu då det bara är runt 30% rabatt, så jag väntar till halva reapriset istället.
  • Xgirl83
    Moonis skrev 2009-12-27 13:57:13 följande:
    Undrade förresten var denna tråden tog vägen, hittade hit först nu ju Lagt in bild på dagen köp som tjejen fick vara med att välja men hon har börjat bli riktigt kräsen
    Vad fint det var med den bodyn till! Jag har ju setet i rosa men inte riktigt vetat vad hon ska ha för tröja till (har kört med helvit). Synd att dottern är över 2 år och pottränas så smått, då känns inte body så praktiskt. Kanske kommer bodyn som tröja också.
  • Xgirl83
    Skytten75 skrev 2009-12-27 22:26:38 följande:
    Jag har varit på tre Lindexbutiker och de är inte mkt fina kläder på rea. Men ska ut och jaga imorgon igen. Jag vet att de började med rean innan jul för jag fick ett sms om det. Men jag hade fullt upp dagarna innan jul. Det är sant det du skriver! Ändå är man där shoppar...
    Jag var på Lindex idag och i den butiken var det massa fint! Men det beror kanske på vad man är ute efter. Det fanns Bamse-tunikor, velourtunikor och massa annat fint. Innan jul var det inte alls mycket på rea i den butiken så det är inte alls samma rea nu som innan jul.

Jag köpte dock inget eftersom dottern verkligen inte behöver kläder. Jag avvaktar till halva reapriset och finns det nåt fint kvar då så slår jag till. Brukar alltid bli lite klipp då.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10