Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

star67 skrev 2009-12-28 17:43:29 följande:
    någon vet om butikerna brukar göra rea på julgran efter nyår?? vill köpa en helvit eller silver till nästa år, så tänkte om de brukar göra så man kan köpa en nu`?
    Ja om de har några kvar så lär de garanterat rea ut det nu efter jul. Var t ex inne på Rusta idag och de hade 50% på alla julsaker. Och de säljer ju plastgranar.
  • Xgirl83

jannah: Den där tröjan är ju jättefin!! Vill ha!

• Xgirl83

Nu har det kommit ut ett par nya Mumin-plagg i Shop online, vilken härlig blå färg det var på dem. Men har tyvärr ingen pojke att köpa till så det får nog vara. Men spännande att se vad som kommer mer.

• Xgirl83

Jag vill ha den rosa mumintröjan fast som långärmad och inte t-shirt. Men det kommer nog snart.

• Xgirl83
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:53:58 följande:
    jag med!!! men jag skulle tro att om det kommer en lånärmad så är den säkert inte i samma färger...
    Aj då, hoppas du har fel! Men det är ju konstigt om den kommer i "flickfärger" i kortärmat och i "pojkfärger" i långärmat. Men det går ju att göra som Jannah skrev förstås, med enfärgat långärmat under.
  • Xgirl83
    zasata skrev 2009-12-31 13:44:13 följande:
    Nån som vet om dom kommer rea 3i1 jackorna snart??
    Det är nog olika för på "mitt" Lindex brukar de typ rea ut sånt på sommarrean. Det beror nog lite på var i landet man bor.
  • Xgirl83

Åh, nu har det kommit fina Mumin-bodies på baby också! Får nog bli denna till bebis i magen:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7019490&path=3403475;3215210;3232580;4040007

Vi vet ju inte könet men turkos passar väl till båda.

• Xgirl83
    FrökenFreja skrev 2010-01-08 19:56:23 följande:
    Sitter och ska göra en beställning på Lindex men vet inte hur jag ska göra i storlek.. har en tjej, som är 2 år och 2 månader. Hon väger bara 11 kilo och är smal och kort. Har storlek 86 nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa i storlek 86 eller 92.. känns som att byxor blir alldeles för stora i storlek 92 i midjan.. Tips?
    Jag vet precis hur det är. Min dotter är också knappt 2 år och 2 mån men väger knappt 10 kg. Men jag tycker det är på gränsen om jag skull börja köpa stl 92 nu, så om din dotter väger 1 kg mer så kan hon förhoppningsvis ha det. Men det är inte lätt vad man ska välja!

Det spelar ju ingen roll med resår så om de är för stora i midjan.
  • Xgirl83
    Lunas skrev 2010-01-09 12:33:25 följande:
    Har dom rea på ytterkläder på lindex i butik???
    Vilka ytterkläder tänker du på? Var på Lindex för en stund sedan och jag såg bara nån jacka på reastället (kollade bara på flick), och så är det rea på en del mössor och vantar tror jag. Men Fix-jackorna var det fullpris på i min butik. Men det där verkar skilja sig mycket från butik till butik.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10