Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

När tror ni det blir 2 för 1 eller halva reapriset på Lindex? Och Kappahl? Jag hoppas det inte blir förren när barnbidraget kommer, har redan handlat upp alla pengar :-0
    Och jag hoppas det börjar SNART! Var på Lindex idag och där fanns jättemycket fint jag skulle vilja ha till dottern. Fanns Bamse-tunikor och tights, båda i både velour och "vanliga", och lite annat också. Ska handla lite till kommande bebis också.

Det där sms:et om 10% extra rabatt på rean gäller ju t o m imorgon, så kanske det börjar t2b1 på rean till veckan för medlemmar?
  • Xgirl83

När jag ändå satt och kollade i förra vårens trådar så hittade jag att halva reapriset började tisdag 21 januari för medlemmar.

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523-85.html

Men jag hittade inget om T2B1 på rean innan det blev halva reapriset, jag hade för mig att det alltid brukar vara det först... I vilket fall så får vi nog med andra ord vänta ytterligare en dryg vecka på ½ reapriset.

• Xgirl83
    Bebbin skrev 2010-01-11 11:14:35 följande:
    Hej!Oj, vilken bra tråd! Tänkte höra med er hur man gör med rabattkoderna? Kan man använda dessa i butik. Eller behöver man en "riktig" kupong?Tacksam för svar då jag ska stor shoppelishoppa imorgon!
    Har du bara en kod så kan den endast användas på webshopen på www.lindex.se. Endast kuponger och SMS kan användas i fysisk butik.
  • Xgirl83
    molnen skrev 2010-01-12 12:21:13 följande:
    Någon som varit i någon Lindexbutik idag ? någon t2b1 rea där??
    Se passaus inlägg ovan, hon hade ringt en butik.
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-01-12 15:11:06 följande:
    tycker ni ska jag ringa kundtjenst för att lägga de på min bestälning??
    Ingen aning faktiskt. Om du verkligen vill ha dem så kanske det är dumt att riskera att inte få tag på dem alls. Men det är ju upp till dig.
  • Xgirl83
    Ullis 10 skrev 2010-01-13 11:19:48 följande:
    Kom just ny rabatt på mailen!
    Vad kom? (nyfiken och är inte hemma än på några timmar)
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-01-13 12:04:10 följande:
    någon vet varför kod lc951 funker inte när man köper för 100 kr den gäller till 15/1? ord pris inte rea!
    Är det t3b2 du försöker beställa så kan det bero på det. Systemet brukar känna av det som ett erbjudande (=rea).
  • Xgirl83

Då vet jag inte, men de kanske inte går att kombinera?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10