Stephenie Meyers böcker!
Då har man köpt Stephenie Meyers böcker, twilight böckerna. Är dem bra, har jag något att se fram emot? Jag tyckte filmen var sådär, är böckerna bättre? Vad tycker du?
//Becca
Då har man köpt Stephenie Meyers böcker, twilight böckerna. Är dem bra, har jag något att se fram emot? Jag tyckte filmen var sådär, är böckerna bättre? Vad tycker du?
//Becca
jag fick de två första böckerna i julklapp jag älskade första filmen, andra har jag inte sett..
har sett filmerna och läst böckerna, filmerna är bra men böckerna är ännu bättre
Något att se fram emot har du verkligen, livet får liksom en ny mening efter att man läst dom
Det kommer komma en femte bok för er som undrar. Midnight Sun heter den.
Jag har lite svårt att se lockelsen med böckerna faktiskt.
Jag är så besviken på böckerna efter allt jag hört. Tycker de känns ganska fjortis och barnsliga.
Men fy vad ni är hemska! Twilight böckerna är genialiska! Stephenie meyer är ju helt enkelt ett geni!
Läsvärd är dessutom boken genom dina ögon, boken hon skrivit som ej handlar om Bella & Edward
Hej!
För alla som undrar över midnight sun har jag här ett utdrag frå Stephenies officiella hemsida:
June 2008 Update: In response to the outrageous number of emails that I have received with questions concerning Midnight Sun, I talked to Stephenie this weekend and she asked me to let everyone know that Midnight Sun is her next project. She has not yet finished writing it (and there is no timeline set up, so we all need to put a lot of effort into being patient for a while longer), but she is definitely still planning on having it published. And, after Breaking Dawn comes out, Stephenie will have much more time to focus on writing Midnight Sun.
så förhoppningsvis kommer den snart!
Är lite halft såld på böckerna. Har inte sett filmerna men vad jag sett på bilder är min Edward mycket snyggare. :)
Hatar att se filmen före jag läst boken då jag vill skapa mig en egen bild av karaktärer och miljöer.